Mommybloggerstopic #6

Ja met die man van Californication! Geloof ik…
Edit; the Joneses

4 likes

Hoe heet die film? Klinkt interessant

1 like

The Joneses

Ja die inderdaad!

David Duchovny :heart_eyes:

2 likes

Holy shit die Sanny en Jorg hebben hun cashcow echt gevonden gewoon met hun online cursusje

397 euro x 295 deelnemers = 117.115 euro aan omzet

En hoe vaak doen ze dit, elke paar maanden?

En daarvoor hebben ze
21 video’s gefilmd
Doen ze 3x een live q&a
Een werkboek in elkaar gezet
Kan je lid zijn van een facebookgroep

Dit is echt full-on jaloezie van mij dat ze met een paar maanden werk (excl following opbouwen op social media) elke paar maanden meer dan 1 ton omzetten. Kan zeggen wat je wil maar ze zien wel waar het geld zit

42 likes

Ken die onderste vrouw niet maar wat is dit nou weer voor egostrelerij (dit woord bestaat idd niet) hahah je doet dit ook alleen zodat mensen een foto van jou uitkiezen.

29 likes

Is een manier om jezelf en anderen te helpen nieuwe volgers te krijgen

1 like

Ondertussen ik schaam me bijna als ik een selfie plaats van mezelf :sweat_smile: Ben soms wel jaloers op zulke mensen hoor

7 likes

Haha ja I know goed voor de ~exposure~

1 like

Ik moest vorige week serieus weer aan dit filmpje denken en hoe creepy het is, terwijl het wel ook weer een catchy deuntje is

2 likes

Zelffelicitatie

2 likes

Dit is een klassiek voorbeeld van een circle jerk

9 likes

“Wat een rijkdom en liefde” ??
Heeft ze goed gezien dat het kindje links een overleden kindje voorstelt?
Ik vind rijkdom heel slecht gekozen…

49 likes

Omg zie dit nu pas, wat misplaatst!

4 likes

Yes je bent er weer :grin:grappig, tijdje geleden zei jij dat je het vaak met me eens was en dat was mij andersom ook al opgevallen en nu denk ik dat we ook dezelfde achtergrond hebben als ik dit zo lees :grin:ik dacht ook echt wtf wat is er mis met zo’n vraag, ik krijg niet anders.

Ik denk ook dat @Beutyschooldropout het haar gewoon kan vragen en ze dat helemaal niet vervelend zal vinden.

2 likes

Ik werk nu sinds kort in de plaats waar een mommyblogger woont. Die doet soms de boodschappen op de avond dat ik die voor mijn werk doe.

Heb nu al een paar keer haar kindje gezien en had daarna echt een ongemakkelijk gevoel ofzo. Zo veel privé dingen die ik weet van dat kindje zelf en haar ouders/leven/geboorte etc terwijl ik ze niet eens echt heel goed volg? Vind dat met bloggers zelf al een mindfuck als je die opeens in het echt ziet haha maar met een klein kind dus al helemaal.

Moest het even kwijt maar was vooral verbaasd dat het zo’n indruk maakte ofzo :sweat_smile:

2 likes

Ik moest dit even googlen maar ja precies dit!

1 like

Namen en rugnummers

5 likes

Dit kan toch over elke mommyblogger gaan? Maakt voor de ervaring niet uit welke het is.