Deze vergelijking slaat echt als een tang op een varken. Veganisme heeft een eenduidige overtuiging en die frikandel staat daar haaks op. Jij weet niet hoe zij het geloof interpreteert en welke regels zij daarbij hanteert
Wat zijn die kinderen van de Huismuts toch schatjes! Zo leuk ook dat de een meer de looks van de vader en de andere meer haar looks heeft/ lijkt te hebben.
Wel jammer dat ze al vanaf het moment van verwekking gevolgd worden. Een extra video âDE VERWEKKING VAN ROSIEâ zou me niks verbazen
Kan iemand zich nog herinneren dat ze een paar maanden terug zeiden dat ze de kinderen minder in beeld wilden brengen?? Zijn de kinderen dan toch hun USP?
Gezien ze nooit meer uploadt komen ze inderdaad een stuk minder in beeld
Hahaha oke oke ik volg haar ook op instagram
Ik moest wel een beetje lachen om die Insta post van Billie Rose over haar rampzalige ochtend strand met de kids. Leuk hoor, eindelijk eens niet de perfecte fotoâs. Maar tegelijkertijd zou ik zelf nooit mijn kind huilend/krijsend op de foto zetten en delen met zoveel mensenâŠ
Lol zelfs dat wordt uitgemolken
USP
Haha ik ook! Vind de jongste ook echt een leuke snoet om te zien hebben
Ja denk het eigenlijk gewoon wel
Wat is dat ineens met die hippe-natuurlijke-moeders die het allemaal hebben over. â wollen rompers en pakjes om mijn kindje mee te omhullenâ â hij ligt heerlijk omhult met een wollen strik mutsje opâ
WTF is dat voor woord â omhullenâ. Ik omhul alleen een aardbei met chocoladesaus. Geen baby in een romper.
Who cares. Het is maar een contract voor de belastingdienst, meer niet.
Ik zag van de week een baby met een trui die in een wollen maillot was gepropt, de maillot zat zowat onder de oksels was de baby en er zaten een soort gekke bretels aan.
En er waren enorm veel reacties op de foto met oooh zo schattig. Wat een leuke outfit! Que?!
Het zag er super raar uit en het kan nooit lekker zitten
Hahaha dit is helemaal het nieuwe hip joh. Die dingen (maillots met bretels die dus geacht worden ĂČver de trui te dragen) gaan voor exorbitante bedragen over de toonbank. Ik kan er ook niet aan wennen.
Naar âomhullenâ krijg ik ook jeuk van ĂŒberhaupt het woord âwolletjesâ. Brrrr.
(Overigens zelf ook de voordelen van wollen kleding ontdekt).
Sorry maar laten we ff niet zo super overgevoelig zijn zeg. Het is toch prima als je een vraag stelt over iemand met een andere levensstijl? Het is toch helemaal niet erg dat je bepaalde algemene aannames hebt over zoân levensstijl en dat als je iets ziet dat jij denkt dat hiervan afwijkt, dat je daar een vraag over stelt? Als diegene daar dan iets over uitlegt heb je toch weer iets geleerd. Lijkt me echt een normale zaak in een samenleving met zoveel diversiteit dat je inmiddels echt niet meer van elke levensovertuiging de ins en outs kunt weten. Laten we niet achter elke vraag een oordeel zoeken.
Ik heb zelf ook een achtergrond met een bepaalde specifieke levensovertuiging waar ongelofelijk veel misverstanden en oordelen over zijn. Heb het nog nooit 1 seconde erg gevonden als mensen daar een vraag over stellen, zelfs als ik die vraag dom, ongeĂŻnformeerd of al van een impliciet oordeel bevonden vond. Is het soms een beetje vermoeiend, weer die zelfde vragen? Ja zeker. Frustrerend, weer diezelfde oordelen gebaseerd op onjuiste of onvolledige informatie? Absoluut. Irritant, al die boute meningen. yup. Maar het helpt onze samenleving er echt niet op vooruit als we dan gelijk elke vragensteller gaan lopen shamen.
Ok einde spreekbeurt.
Overigens geen reactie op deze specifieke post, maar op de hele discussie.
Er zijn verschillende soorten wol, robuuste prik wol maar ook hele zachte niet kriebelende wol!
Die maillots met bretels zijn 17 euro. Valt heel erg mee vind ik zelf.
Mijn baby heeft ook een wollen romper aan met een maillot eronder.
Jeukt en prikt volgens mij niet. Ze lijkt het prima te vinden. Wel lekker warm voor haar met dit koude weer in elk geval
Ze krijgt gewoon commentaar op de vraag en onwetendheid die uit die vraag blijkt. Dat jij het prima vindt om veroordelende vragen te beantwoorden, betekent niet dat er geen commentaar gegeven mag te worden op zoân soort vraag. Dit lijkt me een goed platform om bewustzijn te creĂ«ren over dit soort dingen. Daarnaast krijgt ze ook inhoudelijk antwoord: waarschijnlijk vullen de dochters hun moslim zijn anders in.
Het is prima dat die vraag wordt gesteld, maar ik zou het niet overgevoelig noemen om iemand te wijzen op het feit dat er een aantal aannames achter die vraag zitten? Plus het feit dat wij hier geen sluitend antwoord op de vraag kunnen geven, dus als de vraag wordt gesteld om begrip te krijgen en meer te leren over die specifieke persoon en hun geloofsuiting, dan moet je toch echt bij de healthy sisters in kwestie zijn en niet hier, lijkt me.