Je kunt sommige kledingstukken ook opfrissen door ze te verven met textielverf. Ik doe dat meestal met m’n zwarte broeken en dan kunnen ze weer een tijdje mee.
Met al mijn flared leggings knip ik hem gewoon op maat + 1.5 cm en dan vouw ik het om en zet het vast met zoomband van de hema, blijft zitten als een malle.
Ik ben zo blij dat dit topic bestaat, hopelijk kan iemand mij ook verderhelpen. Ik ga begin volgend jaar naar Ijsland waar het erg koud kan worden. Het wordt een actieve vakantie met veel wandelen en ben dus op zoek naar kwalitatief goede warme kledij zoals een dikke regenjas waaronder ik laagjes kan aandoen en die redelijk neutraal is zodat ik 'm kan combineren met verschillende kleuren. Extra bonuspunten als hij ook nog eens duurzaam gemaakt is. En liefst dus ook een beetje modebewust. Iemand tips?
Ik vind de eerste kleur het leukste! Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt?
Ik stem ook voor jaskleur 1!
Die eerste is leuker! Waar heb je hem gekocht?
@bee, @Lort @kitsune thanks voor de meningen! Denk inderdaad ook wel dat die makkelijker combineren is.
Heb hem besteld bij https://m.konijnendijkmode.nl/nl/1110405/giacomo-jack-6513643/?pageCount=1&pos=176
Wel wat duur voor een bontjas, maar deze heeft Meida thermo in de voering wat hem echt heerlijk warm maakt.
Thanks! Ziet er echt leuk uit en staat je mooi!
Een stoer los kraagje zou ook een oplossing kunnen zijn. (Deze komt van Myjewellery)
En als ik een redelijk simpele trui aan doe, combineer ik hem meestal met een apartere onderkant. Ruiten broek of een rok. Stukje aan de voorkant erin stoppen en klaar ben je.
Ik doe er ook vaak een soort staartje in aan de onderkant met een klein doorzichtig elastiekje. Dan valt ie verzorgd en dat blijft goed zitten.
Rond minuut 5 laat ze het zien.
En je zou iets met statement sieraden kunnen doen. Grote oorbellen of een mooie ketting.
Als je er verzorgd uitziet ben je sowieso geen zwerver.
Iemand tips voor een zwarte jeans die ook daadwerkelijk zwart blijft? (en niet uitlubber natuurlijk)
Komt ie weer hoor, maar Topshop Jamie!
topshop jamie of die van levi’s
Charlotte Wooning? Fashionology, anna+nina misschien ook nog.
Nee vind ze juist heel leuk! Zeker omdat ze ook een soort hakje hebben stoer maar ook vrouwelijk
Ik vind ze eerlijk gezegd niet zo. Vind het plateau te hoog voor de hakhoogte, daardoor ogen ze wat lomp. Maar loopt natuurlijk wel lekkerder dan hogere hak of geen plateau
Vaude, Patagonia en Fjallraven hebben mooie jassen. Eventueel waterdicht en ze zijn relatief milieubewust
Hier verkopen een paar winkeltjes (geen ketens of juweliers ofzo) kettinkjes van Dutchbone, die zijn heel fijn en mooi. En goed van kwaliteit ook! Misschien wordt dat merk bij jou in de buurt ook verkocht?
Etsy of offline: COS of Other Stories?
Ik vind ze leuk. Als je kleding verder best simpel is vind ik dat dit het wel wat extras geeft.