Modetopic

Ik heb van H&M 27 en van Topshop altijd 28, een 26 is me net te krap.

1 like

Ik hoop ook voor je dat hij goed zit! Welk model neem je? De Jamie is al jaren mijn favoriete model, heb er nu ook een flared jeans van in lengtemaat 30 en die is qua lengte echt perfect.

1 like

Misschien had je het al gezien, maar houd er rekening mee dat hij op enkelhoogte valt, het is dus geen normale lange jeans.

1 like

Ik zie nu dat veel maten al zijn uitverkocht maar mocht iemand nog op zoek zijn naar een pak (blazer met pantalon), ze zijn bij WE online nu opeens €20 in totaal i.p.v. €90. Ik vraag me af of het een foutje is maar zolang het er nog staat is het de moeite waard om te bestellen.

5 likes

Bij mij 60€.

Super goede tip. Heb een leuk geblokt pak gekocht. Chill voor mijn nieuwe kantoorbaan!

1 like

Of alles is al uitverkocht of het is offline gehaald maar de €20 pakken zijn er niet meer

Dat klinkt al helemaal goed. Nu helemaal zin om erheen te gaan en te gaan shoppen~

@Evi-lena @Daelyss Ah shit, sorry voor het blij maken met een dode mus.

1 like

Weet iemand hoe dit model jeans heet? Of is dit een Boot Cut? De advertentie ging over de jas.

Heb je al op de websie gekeken? Misschien word je daar wijzer van?

Ja, in zoverre dat er “flared” staat, maar bij andere merken waar ik keek zijn die vooral heel strak bij de bovenbenen. Ook mooi, maar deze lijkt wat wijder van boven, dus ik hoopte dat dit dan weer net een andere naam had die het zoeken naar dit specifieke model makkelijker maakt.

Heeft iemand een tip voor een echte warme jas? Ik heb genoeg herfst/tussen jassen maar die zijn met dit weer al te koud, en al helemaal als het nog kouder wordt. Wil er niet al te veel geld aan uitgeven. Moet ik dan kijken naar gewatteerd of juist wol?

Ik heb gemerkt dat het materiaal, en dus de rekbaarheid, kan verschillen per model/kleur. De zwarte vond ik veel stroever dan de gewone blauwe jeans en viel daardoor ook kleiner. Ik denk dus dat je echt zal moeten passen!

1 like

Het is vandaag Vogue shopping night. Er doen een aantal merken aan mee, waaronder other stories. 20% korting op alles. https://www3.vogue.nl/online-shopping-night/other-stories

3 likes

Ik sta net even de was te doen en ik zie dat ik heel veel oude vale kleren heb maar dat ik er wel vaak maar 1 van heb. Als ik het dus weg doe heb ik niks. Bijvoorbeeld een mom-jeans van Levi’s, die is al best oud en begint ook gaar te worden bij het kruis. Ik heb verder eigenlijk 2 andere broeken en dat zijn skinny’s en een flare. Dus als ik deze weg doe dan hou ik helemaal weinig over. Echter heb ik dit met zoveel kledingstukken en ondergoed dat ik niet weet waar ik moet beginnen met nieuw aanschaffen. Hoe pak ik dit aan?

Het geldt ook op de sale, dus zeker een interessante actie.

1 like

Ik heb een mooie (dikke) flared legging van ribstof op het oog, maar hij is te lang voor mij. Kan ik dat gewoon laten vermaken bij een kleermaker? Hoeveel kost zoiets ongeveer?

Oke dan ga ik maar gelijk gebruik maken van de actie:

Ik denk dat ik deze graag wil bestellen:

https://www.stories.com/en_eur/clothing/jeans/slim-fit/product.high-super-slim-jeans-blue.0623525001.html

Ik kom alleen niet helemaal uit de maat. Het model draagt maat 27 en dan is de inseam 73 cm. Ik heb een andere broek die ik ga bestellen bij Mango die nu bij mij versleten is en die sowieso past waarbij de inseam 76 cm is bij maat 38, maar ik heb van die broek maat 36. Ik sla altijd die broek ongeveer 3 cm om, dus dat zou precies kloppen. Zouden jullie dan ook voor de 27 gaan?

Bij de kledingmaker waar ik laatst spullen heen bracht €10. Dus even kijken of dat het waard is.