Ik vind het printje en de kleur van deze blouse super leuk, maar twijfel aan de rouches. Is het leuk of teveel Heidi?
- Leuk
- Heidi
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Ik vind het printje en de kleur van deze blouse super leuk, maar twijfel aan de rouches. Is het leuk of teveel Heidi?
0 stemmers
Ik heb er 1 van 5 units die is dun en stretchty en draag hem altijd in het vliegtuig.
Ik zit serieus al weken te twijfelen tussen 2 paar enkellaarsjes. Dus willen jullie met me meebeslissen welke ik moet nemen? De croc of de lakleren? Beide zijn klassiek wat betreft structuur, maar ik weet niet zo goed waar ik meer mee kan:(
0 stemmers
Ik vind ze beide leuk maar zou zelf de lakleren kiezen omdat ik daar meer dingen mee kan combineren. Met welke zou jij zelf meer dingen mee kunnen combineren?
Dat is het probleem, ik kan met beide evenveel combineren. Ik zit constant outfits te bedenken met ze, maar met de ene outfit zou croc beter zijn en de andere outfit lak en vandaar dat ik er niet uit kom
Haha ja ze zijn beide echt leuk dus ik snap je dilemma. Dan zou ik kijken naar welke schoenen je al hebt en dan juist kiezen voor hetgeen je nog mist
Ik ga jullie maar eens om hulp vragen hehehe.
Ik zoek tshirts met lange mouwen. Maar niet al te basic. Of een dieren of bloemen print. Of met een col. Of iets speciaals er aan. GEEN polyester. En maat xl of groter.
Aah jaa wel leuk maar vind die net iets te simpel. Hou ook niet zo van dunne zwart wit streepjes. Maar toch bedankt!
Ik bedoelde eigenlijk de groene en door dat kleurtje is ie net even specialer dan anders vind ik.
Ik heb mijn post aangepast
Ik wil ook zo’n flared broek kopen maar weet niet goed wat voor schoenen ik er bij aan moet doen. Iemand tips?
Huh daar hebben we het net over gehad. Ietsjes naar boven in dit topic
Ik zag jouw bericht inderdaad en van diegene die het vroeg, maar verder niks dus ik dacht eens zien of nog meer mensen tips hebben.
Thanks! Uniqlo staat wel hoog op mijn lijstje omdat het idd zo tijdloos is en van goed materiaal. Dus dit is een goede bevestiging. Als ik die kant op ga wil ik er zeker heen!
@Parasol Idd Dr. Martens, of All Stars (maar beetje te koud/nat nu mss). Denk dat een mooi paar brogues ook goed kan staan, beetje afhankelijk ook van het materiaal/stijl van de broek.
Hoe vallen de maten bij Uniqlo in Nederland? Ik heb weleens wat gekocht bij die in Korea, maar daar gingen de maten maar tot L en die L was voor Nederlandse standaard een krappe M. Daarom twijfel ik of het de moeite waard is voor mij om heen te gaan
Welke flared is dit trouwens, hoe lang ben jij en welke maar heb je genomen?
Dan ga ik daar ook nog eens een poging wagen, dankjewel.
Ik ben vandaag bij Uniqlo geweest. Ik heb normaal maat 40 heb alles even gepast en de L zat overal goed. Ze hebben ook nog XL.
De midrise flare van Zara, 39.95. Ik ben 1.65m en heb maat 38