Dit vind ik ook zo’n jurk die je aan moet zien maar ziet er wel heel feestelijk uit qua stof. (Heb geen aandelen overigens haha.)
Oja deze is idd wat meer wat ik zoek! Wil niet zo’n cocktailjurk want ik wil hem hierna ook nog gewoon kunnen dragen naar een leuk feestje oid, dat kan hiermee wel.
Zit ook nog op asos te kijken maar ik word daar altijd zoooo overweldigd door het aanbod!
Haha jazeker!
Adidas ZNE is m’n nieuwe favoriet
En anders Nike tech fleece. Maar die lijkt wel meer pyjama achtig door de stof vergeleken met Adidas ZNE
Qua truien heb ik alleen tech fleece en die vind ik heel fijn.
Wow ik wist niet dat ze zulke mooie jurken hebben bij de c&a! Thanks
Graag gedaan haha! Is daar wat mij betreft vaak hit or miss. Ik kijk wel vaak of er weer een hit tussen zit.
Niet echt een joggingbroek, maar check even Only Poptrash. Ziet er uit als een pantalon, maar is van een heel zacht stretch stofje en zit dus mega lekker! Ik draag ze zelfs wel eens naar werk, leuk bloesje erop en gaan
Pamperkont heb je ook een beetje in tech fleece. Behalve als je weer maatje kleiner besteld. Dus ik raad je eigenlijk wel aan om te passen! Maar het minst joggingstof en pyjama achtig is wel Adidas met ZNE lijn. Is heel chill en ook nog stoer!
H&M heeft er een paar!
Ze hebben ook gewoon minder baggy jogging broeken:
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0649671005.html
Geen jogging broek, wel heel comfortabel: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0578478001.html
@Krabsalade juicy couture als je ervan houdt?? Ik heb er een sweater van die ik combineer met een dikke stevige legging. Voel me wel een voetbalvrouw als ik erin naar de supermarkt ga
Omg, heb je ook heel groot ‘juicy’ op je achterwerk staan
Waar kopen jullie je bodysuit shirts?
Ik wil echt goede kwaliteit en het liefst met een string of iets in die richting. De meeste die ik zie zijn in onderbroek vorm, dat zie je toch door je broek heen?
Ik zag vandaag een meisje met prachtige enkellaarsjes. Super dom maar natuurlijk niet gevraagd waarvan ze waren. Misschien weet iemand iets vergelijkbaars. Het waren gebroken witte strak aangesloten enkellaarsjes met veters. Het was zacht leer geloof ik.
Ik heb zelf niet veel body’s maar ik zag er wel veel bij ASOS en Zalando!
Aaah nog bedankt voor je advies! Ik had er gekeken, maar kon in eerste instantie alleen met onderbroek vinden. Maar zie nu dat er toch wel meer aanbod is
Ik kwam vooral op ASOS steeds van die string body’s tegen, en ik zocht er niet eens naar haha! Dus misschien vind je daar wel wat
Wie weet er beetje leuke, eenvoudige jurken in rustige kleur… beetje als zo’n sweater dress bijvoorbeeld. En dan van zacht materiaal, geen zweetspul en iets duurzaams? Hoop eisen, maar ik heb/had een anti koop beleid, dus dit is al overtreding. Maar ik kan niet helemaal uit de voeten met wat ik heb itt wat ik dacht vooraf : (
Waar wil je hem voor gebruiken? Er is een groot verschil tussen de dikke leren broek die je op de motor draagt of een dunne leren broek. Dun, soepel leer vind ik zelf het meest mooi maar dat is niet goedkoop. Ik zocht zelf altijd bij alternatieve webshops of leerwinkels. Begon altijd in de leerwinkel omdat ik daar zelfs als ze geen broek hebben wel alles kon vragen over de verschillende soorten. Als je trouwens in de winter een dunne leren broek met een panty eronder draagt dan is dat echt heerlijk warm.
Ik kocht dus deze vaalzwarte flared bij Zara en nu ben ik hevig in dubio wat ik er van vind. Draag nagenoeg niks anders dan skinny jeans/pantalons. Dus de overgang naar flared is opeens best groot? Ik ben ook niet zo lang, dus als ik op blote voeten sta is de broek te lang. Wie heeft goede combinatie-suggesties qua schoenen (pumps geprobeerd, vind ik echt géén gezicht) en tops/blouse/trui #help!
Mijn flared is op blote voeten ook te lang, maar ik draag er enkellaarsjes met een hoge hak onder:
Ik krijg heel veel complimenten erover maar ik denk wel dat als je er niet echt aan kunt wennen dat het wel lastig wordt
Ah! Zwarte enkellaarsjes met hoge hak en spitse neus heb ik! Ik vind jouw combinatie dus echt heel leuk, misschien moet ik er bij mezelf beetje aan wennen…