Er bestaat niet iets als te spits. Houden dus
Ik vind ze heel leuk en heb gestemd op houden, maar ik merk uit je bericht dat je eigenlijk best twijfelt. Ik zou in dat geval ze terugbrengen. Als ze dan na een paar dagen/weken nog in je hoofd spoken kan je ze altijd nog opnieuw bestellen. In de tussentijd op zoek gaan naar schoenen die wel 100% aan je wensen voldoen.
Dat is een beetje mijn manier om miskopen te voorkomen. Als er 1 dingetje aan een kledingstuk of aan schoenen is waarvan ik denk meh, doe ik het terug. Meestal mis ik deze kleding of de schoenen dan ook niet, of vind ik iets waar ik wel helemaal weg van ben. Andere tip is om kleding die je bijvoorbeeld online hebt besteld weer terug te sturen als je het binnen een week niet hebt gedragen (tenzij het voor een gelegenheid is natuurlijk).
Laatst heb ik een super leuk rokje gekocht, alleen er een outfit mee maken blijf ik lastig vinden. Hebben jullie hier toevallig nog leuke ideeën?
Thanks, daar kan ik zeker wat mee!! Ik draag gewoon nauwelijks rokjes, denk dat daar ook het probleem ligt bij mij.
Ik ben op zoek naar een mooie crème kleurige dikke coltrui die ik met een zwarte pantalon kan dragen… hebben jullie tips voor winkels/webshops?
Ik zag net volgens mij zoiets bij de nieuwe items van Myjewellery
Ik doe zelf altijd een jaar of 3-4 met een winterjas, dus ik koop daarom liever geen heel trendgevoelige. Daarom zou ik in jouw geval voor de camelkleurige jas gaan.
Ik heb mijn zinnen gezet op een suede rok. Geen zwart, wel graag een donker kleurtje. Iemand aanraders? Liefst <€80,-
Een donkerblauw met wit gestreept shirtje lijkt me er ook leuk op!
Welke lengte? Warehouse verkoopt minirokjes in suède https://www.warehouse-london.com/nl/nl/kleding/rokken/suède-kokerrok/031638.html?
H&M heeft ze overigens ook. Zelfde lengte.
De Costes heeft ook veel leuke en suède rokjes
@Smooth_operator @TessaHu @Okapi
Thanks! Vind die van warehouse heel mooi, zo’n lengte inderdaad. Ga eens kijken of ik die in de stad kan vinden.
Bij Costes heb ik vanmiddag gepast. Een hele mooie roze, maar ik wil voor dat geld toch een kleurtje wat ik makkelijker aantrek. Ik zag nu alleen zwart, roze en turquoise. Wel mooi, maar net niet wat ik zoek. Maar misschien heb ik niet goed gekeken
Zag deze bij Zara en dat lijkt me bv een mooie kruising tussen joggingbroek en ‘ik kan er nog fatsoenlijk mee naar buiten’.
Of je kijkt naar Adidas pakkies of zo?
Ik heb binnenkort diploma uitreiking van mn master en was eigenlijk van plan een jurkje wat ik al heb aan te doen. Het word alleen geen mooi weer, en ik vind het geen mooie jurk om met panty en blazer oid te dragen… Als ik zo in mn kast kijk zijn de meeste jurkjes best zomers of niet echt feestelijk… Wat vinden jullie nou een leuke feestelijke jurk die ook goed is voor de winter/slecht weer? Ik vind het mooi als het getailleerd is (of evt met een riempje ofzo?) en wil liever niet al te aansluitend op mn buik of te kort (ben 1.80)
Dat fladderige vind ik opzich wel leuk, maar zo’n hoge hals maakt mij heel blokkig Denk je dat zo’n lengte leuk is? Heb dat zelf nog nooit gepast eigenlijk
Ik denk wel dat dit een stijl is die je aan moet zien. Even voelen of het wat voor je is. C&A heeft leuke nieuwe feestjurken op het moment zag ik, dus je zou wat kunnen bestellen en proberen? Het zou zomaar super leuk kunnen staan. Ik ging vooral voor ‘niet te strak bij mijn buik en niet te kort’ haha maar er zijn zoveel andere opties natuurlijk. Ook jumpsuits zijn leuk voor zo’n gelegenheid.
Edit: ook een mooi jasje over een zomerjurkje kan het meer herfstig maken eventueel.
Ik ga even bij C&A kijken thanks! Een jumpsuit vind ik ook een super goed idee maar die zijn vaak te kort bij mn bovenlijf helaas dus dat durf ik niet zo goed te bestellen. Misschien van een tall collectie oid