Waar in Nederland kan ik shirts van Comme des Garçons kopen? Ik zoek een zwart/wit gestreepte
Dit wil ik ook graag weten! Wil graag passen namelijk.
Ik heb ook een kleding dip (net als @krekel) en jouw stijl is echt precies mijn smaak, zou ik je pinterest mogen volgen? Snap ook als je hem liever anoniem houdt hoor!
ahw jongens wat lief!!
mijn pinterest
Als nog iemand zijn pinterest of outfitinspo wil delen, feel free, ik leef echt voor herfstmode haha
Leuk, ben je gaan volgen!
Tok10 in Rotterdam.
Ik ben je ook gaan volgen, hopelijk is dat okay. Ik ga binnenkort ein-de-lijk mijn kledingkast in zo’n app zetten om met mijn eigen kleding outfits te maken voor als ik inspiratieloos ben (praktisch altijd) en dan komt dit goed van pas want zie vergelijkbare outfits
Mijn pinterest Mocht iemand geinteresseerd zijn. Houd meer van herfst/winterkleding dan zomer.
Klinkt handig. Hoe heet de app?
Ik heb zin in kouder weer. Maar de enige outfits waar ik op kan komen zijn: oversized trui met leren broek/legging of blazer met tshirt en jeans. En dan in zwart of grijs.
Ik zit te twijfelen tussen ClosetSpace en Pureple. Die laatste had Safiya Nygaard een hele tijd geleden uitgetest op haar Youtube en klonk wel okay. Beide geven een outfit op basis van wat je die dag wil, maar ik ga ze denk ik even moeten testen voor ik weet welke ik wil gebruiken. En of ik ze überhaupt wil gebruiken, want er zijn nog zoveel andere en ik hoef niet perse de functie dat ze suggesties geven, als het maar overzichtelijk is wat ik heb.
Ik heb sinds een poosje SmartCloset en vind dat echt een fijne app. Hij snijdt ook heel mooi je items uit (zeg maar zonder lelijke randjes). Is een gratis app!
Die ziet er ook heel handig uit! Dankjewel voor de tip
Heb je dan al (of de meest van) je kleding erin gezet? Vet veel werk toch
Ja! Was niet heel veel werk, want ik heb niet zoveel kleren. En de dingen die ik heb zijn van de standaard collecties of nog te koop. Ik kon dus heel makkelijk online plaatjes vinden.
Als het blousje het toe laat dan draag ik er een basic strak wit/zwart/nude (ligt aan de blouse) katoenen shirt onder. Dat scheelt bij mij heel veel wat zweetplekken betreft.
Ik draag dan vaak gewoon een simpel strak topje eronder en heb er dan al veel minder last van. Maar soms blijf je het houden en dan “los” ik het vaak op door een blazer of vest eroverheen te dragen, maar dat is altijd wel een beetje jammer
Hee dit topic kende ik nog niet
Ik heb boven maat 38 of m en qua broeken 40/42 of 32/32. Ik haat shoppen. Niks staat me leuk, althans dat vind ik zelf altijd. Uiteindelijk loop ik altijd in een simpele jeans, simpel shirtje en lang vest, of een enkele keer een jurkje met een panty (die jurkjes heb ik dan een eeuwigheid want ik vind nooit iets nieuws) Ik weet ook mijn stijl niet echt. Ik vind leren rokjes in donkergroen bijvoorbeeld heel erg leuk maar ik zie mezelf daar niet mee. Jurkjes vind ik bij anderen vaak tof staan maar ik kan het zelf gewoon niet vinden. Ik stuur hele bestellingen naar zalando en wehkamp terug.
Heeft iemand advies, al snap ik dat je hier misschien weinig mee kunt
Ik heb ongeveer dezelfde verhoudingen als jij, 36/38 boven en 40/42 onder. Nou vind ik herfst-/winterkleding moeilijker dan zomerkleding, maar ik vind het zelf altijd het mooiste als mijn outfit goed getailleerd is (bij gebrek aan een betere omschrijving, haha). Als ik gewoon zo’n sweaterjurk draag ofzo verdwijnt mijn hele figuur. Een skaterjurkje doet het daarentegen wel erg goed bijvoorbeeld. Of zo’n mooie paperbagbroek die je mooi in je taille kan aansnoeren en dan uiteraard je shirt/trui/blouse erin.
Zelf heb ik gemerkt dat uit je comfortzone stappen echt heel verfrissend kan zijn. Ik ben groot liefhebber van volledig zwarte outfits, maar ik probeer, voor mijn doen dan, gekke prints (heb laatst een roze geruit pak gekocht bijvoorbeeld) en dat staat toch wel heel gaaf. Maar echt van die items die je bij anderen ziet of in de winkel in het rek ziet hangen en denkt: “Wauw, dat is echt zó tof, maar staat mij vast niet.”. En dan kom je wel veel tegen wat inderdaad niet staat, maar ook echt toffe nieuwe items.
Misschien kan je gewoon eens een soort moodboard maken? Ik doe bijvoorbeeld best veel inspiratie op op Asos, of bij bepaalde bloggers/vloggers die qua figuur enigszins overeenkomen (ik vind Helen Anderson heel tof). Vooral dat laatste doet me vaak realiseren dat er heel veel items zijn die in mijn hoofd niet bij mijn figuur passen, maar toch enorm leuk kunnen staan.
Gewoon vragen aan de mensen die er werken om hulp, doen ze graag! die schoenen zijn trouwens heel leuk in het echt, de spitsheid valt wel mee vind ik en is ook gewoon een kwestie van wennen
Heel kut maar je kan die kaart niet online gebruiken Enkel in de winkels in het land van aankoop. Echt bizar dat dat niet kan, i know. Maar je zal dus toch echt eens de trein moeten nemen die kaart is wel 5 jr geldig en kan je idd gebruiken in combinatie met de nieuwsbriefkorting. Ik heb gehoord dat de winkel in Amsterdam heel druk is maar die in Utrecht wel goed meevalt!