Married at first sight

Ik zou helemaal gek worden

Zullen we anders shotjes doen elke keer dat ze Peter zegt. Allemaal alcoholvergiftiging binnen een minuut :joy:

8 likes

Dat lachje van Ronald steeds :sweat_smile:

Wel oneerlijk, de ene naar curacao en de andere naar mallorca :joy:
Deze vrouw van die ronald vind ik zo kapot irritant boah

Écht veel reclame :unamused:

Echt hè. En de reclame begint ook nog eens met “PETERRRRR” :sob::sob:

2 likes

Hahaha ik ben later dan jullie begonnen (ik kijk via de site), maar er belt nu één of andere blije vrouw bij Peter aan en door jullie weet ik gewoon al wat er gaat komen, ik ga maar eens even turven denk ik.

5 likes

Omg die arme gitaar en mijn oren :persevere:

Spoiler volgende aflevering: ik snap niet dat die wetenschappers niet hebben kunnen zien dat het niks gaat worden tussen Ronald en Monique. Hij is veel te soft voor haar of zij veel te bot voor hem. Hij zegt allemaal maar ja en amen.

6 likes

Hoe doe ik een spoiler op mijn telefoon?

Op het tandwieltje rechtsbovenin het tekstvak

Ik zie geen tandwiel :thinking:

1 like

Als je iPhone hebt moet je even je scherm horizontaal draaien. Dan zie je het als het goed is wel!

2 likes

Of een ander thema kiezen dmv die drie streepjes

2 likes

Ik denk dat Nick en Maxim echt een goede match zijn. Zou t raar zijn voor dat eerste meisje om dit te zien?

2 likes

Dank! Dit heeft mij geholpen :grin:

Heb Samsung maar dit werkt idd haha. Gaat een wereld voor me open hier :woman_facepalming:

1 like

Oké omg ik wist niet dat dit kon. IK MOET SLAPEN! Nu wil ik spoilers maken en andere thema’s kiezen. Ik stop nu met dit topic vervuilen, sorry :raising_hand_woman:t3:

1 like
Spoiler volgende week

YES mijn eerste spoiler. Maar ik vond het wel meevallen met de emoties. Ik wil drama, ruzies en echte liefde. Ben wel heel benieuwd hoe het verder gaat met Ronald en Monique. Vond dat je er vrij weinig van zag. Dit jaar moeten ze perse samenwonen toch? Verheug me er al op. Had Monique trouwens een dikke kater die dag na het feest? Met dat ze duizelig was en zich slecht voelde? Zeg ik ook altijd, nee is niet van de drank hoor, voel me gewoon slecht. :joy:

1 like

Haha oké peter. Doei.

4 likes