Ik hoop stiekem dat ik morgen vroeg wakker ben zodat ik de aflevering van morgen (op videoland) kan kijken. Heb geen geduld meer
Lol ik ga vanavond weer kijken, vorige week per ongeluk bij mān ouders gekeken maar ben nu benieuwd hoe het verder gaatš
Oeee was bijna vergeten dat het zo komt omdat we Ajax zitten te kijken. Heb er weer zin in!
Wij zitten ook klaar!
Ik ben echt benieuwd naar Joost en Milly!! Ik gun het Joost heel erg maar Milly lijkt me echt lastig
Ik vind Milly ook niet leuk, ze heeft iets wat ik niet leuk vind. Ze reageert ook de hele tijd op Ɣlles
Ja ze is ook heel dominant volgens mij! TĆ© denk ik voor Joost.
Ohhhh verschrikkelijk. Volgensmij is ze gewoon superonzeker en is ze dat aan het verbloemen. Hoop dat dat minder wordt!
Vandaag zei een vriendin dat ze haar zo leuk vindt. HOE DAN?
oooooooooh wat errrrg de serenade van die broer hahaha.
Trouweeeeeeeen Heb hem vorige week al gezien, maar nu ik dit lees moet ik weer lachen
Ik vind die dikke oogpotloodstrepen onder de ogen van Maxime steeds zo lelijk he
Had het idee dat ze ermee geslapen had ook want ze had het meteen toch?!
Het is clear het is bright jullie zijn married at first sight
Oh dat heb ik niet gezien want toen was ik nog even iets te eten maken haha. Maar ze heeft het sinds de 1e aflevering al steeds, behalve op dār bruiloft, dus als ze het na het opstaan na de bruiloft had heeft ze het nog later aangebracht haha.
Hahahaha ik ga dit stukje opzoeken en terugkijken op elke slechte dag in mijn leven
Ik heb Milly door. Ze is rete zenuwachtig en onzeker en wil dat verbloemen met bijdehand doen. Maar ze maakt echt kut opmerkingen, sneu voor Joost. Zie peter zān gezicht ook
āJa toch Peterā.
āPeterā¦ā in elke zin
Deze mevrouw die de hele tijd Peter zegt
Freaaaaking irritant. Peter. Mooie schoenen peter.