Married at first sight

Ik hoop stiekem dat ik morgen vroeg wakker ben zodat ik de aflevering van morgen (op videoland) kan kijken. Heb geen geduld meer :rofl:

1 like

Lol ik ga vanavond weer kijken, vorige week per ongeluk bij mā€™n ouders gekeken maar ben nu benieuwd hoe het verder gaatšŸ˜‚

1 like

Oeee was bijna vergeten dat het zo komt omdat we Ajax zitten te kijken. Heb er weer zin in!

Wij zitten ook klaar! :hugs:

Ik ben echt benieuwd naar Joost en Milly!! Ik gun het Joost heel erg maar Milly lijkt me echt lastig

4 likes

Ik vind Milly ook niet leuk, ze heeft iets wat ik niet leuk vind. Ze reageert ook de hele tijd op Ɣlles

2 likes

Ja ze is ook heel dominant volgens mij! TĆ© denk ik voor Joost.

2 likes

Ohhhh verschrikkelijk. Volgensmij is ze gewoon superonzeker en is ze dat aan het verbloemen. Hoop dat dat minder wordt!

Vandaag zei een vriendin dat ze haar zo leuk vindt. HOE DAN?

oooooooooh wat errrrg de serenade van die broer hahaha.

12 likes

Trouweeeeeeeen :joy: Heb hem vorige week al gezien, maar nu ik dit lees moet ik weer lachen :joy:

7 likes

Ik vind die dikke oogpotloodstrepen onder de ogen van Maxime steeds zo lelijk he

18 likes

Had het idee dat ze ermee geslapen had ook want ze had het meteen toch?!

1 like

Het is clear het is bright jullie zijn married at first sight

9 likes

Oh dat heb ik niet gezien want toen was ik nog even iets te eten maken haha. Maar ze heeft het sinds de 1e aflevering al steeds, behalve op dā€™r bruiloft, dus als ze het na het opstaan na de bruiloft had heeft ze het nog later aangebracht haha.

Hahahaha :joy::joy: ik ga dit stukje opzoeken en terugkijken op elke slechte dag in mijn leven

2 likes

Ik heb Milly door. Ze is rete zenuwachtig en onzeker en wil dat verbloemen met bijdehand doen. Maar ze maakt echt kut opmerkingen, sneu voor Joost. Zie peter zā€™n gezicht ook :joy:

6 likes

ā€œJa toch Peterā€.

ā€˜Peterā€¦ā€™ in elke zin

Deze mevrouw die de hele tijd Peter zegt :confounded:

Freaaaaking irritant. Peter. Mooie schoenen peter.