HAHAHA in de aflevering van volgende week (al op Videoland) gaat de broer van monique ineens zingen en ohhhhh het is zo ongemakkelijk hij blèrt ineens “TROUWEN” “trouuuuuuuweeeen” hahahahahah
Ik heb bij dat oudere stel een beetje een flashback naar Renate en Johan, zo’n dominante vrouw en stille man. Denk niet dat het gaat werken
Een broer lijkt wat op mijn zwager
Hahaha. Dit ja. En zij kijkt echt trots rond om ondertussen ook de reacties te peilen.
Volgende aflevering: Omg die vrouw die bij Peter op bezoek komt. HOE VAAK KUN JE ‘PETER’ ZEGGEN?!
Hahaha ja ik dacht dit ook toen ik het keek. Ik zou me echt ongemakkelijk voelen als iemand zo vaak m’n naam zou zeggen hoewel het vast zo geedit is dat het nog vaker lijkt alsof ze Peter zegt.
Milly, is that you?
Ik dacht even dat ze het expres zo hadden gemonteerd
Haha ja ze zullen het sowieso hebben versterkt i de montage. Maar dat neemt niet weg dat ze ook heel vaak ‘Peter’ heeft gezegd :o
Als ik dat had moeten monteren had ik nooit meer bijgekomen denk ik haha. En elke keer dacht ik nee, nu zegt ze het niet, en jawel dan kwam het nog een keer zou er helemaal zenuwachtig van worden als ik PETER was
Hahaha nee zeker niet
Hahahahaha ik moet zo hard lachen. Mijn vriend en ik gingen gisteren helemaal stuk hierom. We waren dus niet de enigen haha
Omg Joost is echt een lieve puppy, ik hoop dat het wat wordt tussen die twee. Ik vind Milly uiteindelijk ook wel meevallen trouwens.
Ik vind Joost juist weer helemaal niks. Net een schoothondje ofzo? Lijkt te lief en op zoek naar bevestiging. Denk dat Milly gek wordt van zo’n zoetje. Ik heb echt zin om hem kwaad te maken haha.
Ik vind het koppel dat ging tongen op de bruiloft echt geweldig, ben even de namen kwijt.
Ronald en Monique wordt m niet. Monique lijkt echt teleurgesteld in Ronald. Volgens mij kan hij niets meer goed doen, zij heeft het al in haar hoofd dat dit m niet is.
Eens! Vind Joost echt Mn anti type, die hele vriendengroep van hem trouwens. Zo braaf allemaal. We leuk hoor maar ik kan er niks op.
Vond van dat tongende stel dat meisje echt doodeng als ze lacht, ze kijkt dan psycho. Millie doet dat ook een beetje maar die vind ik verder wel oké.
Edit: kijk nu en Millie zegt dat ze in Woerden woont. Ik neem terug dat ik haar oké vindt.
Edit 2: Millies moeder lijkt echt super erg op Britt Dekker.
Hahahahaha echt zo vaak Peter, viel me ook echt op. Echt aan het einde van iedere zin, zo eng. Vind milly trouwens wel echt crazy eyes hebben, niet normaal
Ja, dat vond ik dus ook al van die moeder! Hoe ze praat en die mond lijken echt sprekend
Ja daar lijkt ze echt op he! Ik zei het tegen vriendinnen maar zij vonden van niet haha
Geweldig