Love Island (Deel 1)

“Wow jullie matchen, is dit afgesproken?” … babe ze zijn in het zwart, geen rose gold met stippen.

4 likes

Nee, volgens mij niet helaas.

Ahh jammer! Waarom moesten we dan eigenlijk stemmen gisteren?

“Ik wil of een jongen en een meisje of twee jongens, ik wil niet twee meisjes. Maarja als het moet dan moet het” “En als je twee meisjes krijgt wil je dan nog één jongen?” “Ja dan wil ik nog een jongen” :grinning:

4 likes

Morgen komen de zoon van Gert en die presentatrice langs dus denk dat er dan wat gaat gebeuren.

3 likes

Maar effe Ro en Stenn, dat wordt ‘m toch gewoon niet?

8 likes

OK, wacht ff, is dat de zoon van de Gert van Samson?? Ik denk dat ik nu heel erg spuit 11 ben, maar om had echt geen idee wie dat was, haha

9 likes

6 likes

Ja Viktor is de zoon van Gert van Samson idd.

Ik vraag me alleen af of het nodig is dat dit progranna presentators nodig heeft? Ik zie de toegevoegde waarde er niet echt van in.

6 likes

4 likes

:heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Als je nog je mening over de koppels kwijt wil, grijp je kans (van ieder koppel is er een post)

2 likes

Hahaha oké, ze lijken ook wel op elkaar ja. Is hij ook zo van de jonge meiskes?

Het is echt niet goed voor Seba’s ego om zo’n challenge te winnen. Gaat ze nog meer naast haar schoenen lopen.

1 like

Nou wat er dus wel was, Gert die had eerst een relatie met Karen en later Josje van K3, dus dat was al helemaal een ding. En toen kreeg die Victor een relatie met een van die nieuwe K3 meisjes :joy:

4 likes

Hahahaha, omg wat fout.

Ik vind dat nieuwe meisje echt leuk

4 likes

Alsof het een keuze is. Ja, ik wil nog wel een jongen dan :roll_eyes:

1 like

indd, komt echt over als een leuke, lief meisje.

2 likes

Waarom is ramona zo geobserdeerd door one night stands?

2 likes