Ik kan niet stemmen, jullie wel? Heb net de app geüpdatet…
Ik wil ook op Kyara stemmen maar vraag me af of het gaat werken
Ik kan niet stemmen, jullie wel? Heb net de app geüpdatet…
Ik wil ook op Kyara stemmen maar vraag me af of het gaat werken
Ik ook nog niet, maar dat heeft er volgens mij mee te maken met dat de aflevering op tv nog niet afgelopen is?
Ik ga trouwens stemmen op Rowena al is Aleks mijn grote favoriet, maar zij zal wel voldoende stemmen krijgen.
We kunnen pas stemmen als de aflevering op tv afgelopen is.
Oh ja duhhh, dat duurt nog een paar minuutjes.
Hahaha maar wat een kutfoto van Matty hebben ze gekozen, lekker tegen de zon inkijkend.
Hij lijkt hier echt 20 jaar ouder
Ik kreeg net een melding om te stemmen maar kan nog steeds niet stemmen…
Ik ook niet inderdaad…
Ik krijg nu een bericht dat er een technische storing is en het stemmen even niet werkt. Ik stem op Rowéna denk ik.
We kunnen stemmen!
Op wie heb je gestemd?
0 stemmers
Ik ben echt te lui om die app te downloaden
ik ben zooo klaar met melany o my god
Hebben niets beters te doen… ik zou me kapot vervelen
Ik ook maar strategisch op Kyara gestemd…
Zul je zien dat Melany en Kyara de minste stemmen hebben en de mannen moeten kiezen wie er mag blijven
Gaat Denzel trouwens elke aflevering benoemen dat hij het zo zwaar heeft met Aleks in bed? Jeetje.
hoop het echt NIET.
Ik vind Kyara echt als een soort tokkie overkomen (EOTB of Tempa-type) en vind Melany juist wel lief. Vond het trouwens van Matthy wel echt onaardig dat hij boos werd op Melany, terwijl hij die avond daarvoor tegen Bradley zei: “Als je voor Melany wil kiezen, moet je dat doen. Je moet je hart volgen.”, maar Melany moest volgens hem duidelijker zijn naar Bradley dat ze hem niet wilde. Snap wel dat ze dan een schuldgevoel krijgt en dat ze daar verdrietig van wordt, dat zou ik denk ik ook wel hebben haha
Ja denk t ook, heb alsnog op Kyara gestemd, ook strategisch
Ze moeten t eens andersom doen, zoals bij UK. De islanders doen dan de nominaties en het publiek kiest daar dan uit
@Blush Jep, en het komt van de UK versie waar iemand afwijzen ‘to pie off’ is, daar doen ze dit spelletje al langer, alleen die huwelijksaanzoeken kan ik me niet herinneren. Wel een soort vows in de laatste aflevering, waarin alle finalisten in pak en “chique” (altijd nog aardig trashy) jurken zijn.