‘‘Matthy is de catch van de villa, alle meiden lopen achter hem aan.’’
Kijk ik een andere show ofzo?
‘‘Matthy is de catch van de villa, alle meiden lopen achter hem aan.’’
Kijk ik een andere show ofzo?
Mee eens!
what the fackkkkk jongenssssss
jeetje
Of ik zojuist op m’n beperkte bundel in de trein love island heb gekeken. Oh ja zeker
Las het net ook. Onderaan het bericht staat dat de familie van Matty zegt dat dit niet waar is. Het ijkt me ook zeer onwaarschijnlijk. Ik bedoel welke vriendin zou dit goed keuren?
Ik snap echt niet dat die meiden zich telkens in de ochtend opmaken, ze liggen de hele dag te zonnen?
Ja maar aan de andere kant, hoe komen ze dan aan deze informatie? Al hoop ik wel echt dat dit bullshit is…
Ik zou dit ook never goedkeuren maar wellicht hebben ze duidelijke afspraken gemaakt dat zoenen mag maar geen seks bijvoorbeeld. Alex had dat toen ook gedaan zodat hij z’n zakken kon vullen voor z’n sportschool, dat vond ik ook al heftig voor Erin (zijn vriendin).
Hoe zwaar moet t hoofd van Melany zijn zeg
Ze kan t geen seconde rechtop houden
en het pluggen van dj jematthy zn carriere is begonnen
Ik kan echt niet meer naar Melany kijken.
Ooohhmygod hou op please. “Ik voel me ECHT heeeeeeel kut ik heb echt het gevoel dat ik matthy kwijt ben en dat is gewoon echt kut. Maar we hebben wel lekker samen geslapen dus dat is wel fijn.”
Oke meid, wát is dan serieus je probleem.
Lekker dat hele zwembad vol taart
Is dit een soort fuck marry kill of waar kijk ik naar
Ben bang dat Kyara niet zoveel stemmen gaat krijgen omdat ze nieuw is. Ben bijna in staat om op haar te stemmen en dan hopen dat Melany de minste stemmen krijgt
Ja precies dat, alleen is ‘fuck’ nu een zoen en kill een taart in iemands muil douwen.
Ik werd even onderbroken. Moeten we stemmen op onze favoriete islander?
Ugh, ik vind Sebastiana zo overdreven. Begint me echt steeds meer te irriteren. Oh, en ik wil haar nagels eraf trekken.
Ja! Van de meisjes
Ik denk dat ik ook op Kyara ga stemmen. Strategisch. Aleksandra is mijn favoriet maar denk dat zij wel genoeg stemmen krijgt.
Van dat gerap van Martin en Denzel word ik ook moe. Die solliciteren ook naar een rapcarriere he.