Liefde voor designertassen

Ik heb een bayswater wat wil je erover weten?

Mijn vraag ging inderdaad over hoe zwaar ze zijn en hoe lang het leer gaaf blijft. Ik wil de tas namelijk wel gaan gebruiken. Niet heel intensief zoals een werk tas, maar als weekend tas. Oh ja waar gebruiken jullie de bayswater voor en hoe lang hebben jullie hem al? En welke kleur haha.

Ik gebruik de tas voornamelijk als werktas, er past namelijk een kleine laptop/tablet in. Je ziet nu na vier jaar kleine gebruiksvoorwerpen op de handels. Ik heb wel de grained leather dus dat blijft sowieso mooier

Eindelijk mijn eerste aankoop gedaan, de Nice bb. Wilde hem al zo lang, heel blij mee!

22 likes

Waaaauuuw! Ben eig heel benieuwd naar de binnenkant ook, of heb je ‘m al “ingeruimd”

1 like

Heel mooi :heart_eyes: ga je hem echt als toilettas gebruiken of ook als handtas?

Nee nog niet! Dit is de binnenkant

3 likes

Ben er heel blij mee :heart_eyes: ik ga hem gebruiken als toilettas, maar ik denk dat hij met een strap ook heel leuk is!

1 like

Oooh beter! Was even bang dat er allemaal vakjes zouden inzitten hihi.

1 like

Ja mooi als toilettas! Zo gebruik ik hem ook. Ik vind hem als tas bij mij te groot op m’n heup helaas, vind het namelijk wel heel leuk staan. Op internet kan je trouwens ook speciale organizers kopen zodat de binnenkant niet beschadigd als er iets lekt etc.

1 like

Ik heb deze ook en hij is het zeker waard!

Screenshot at Jan 28 14-26-07

Vorige maand gekocht :heart:

2 likes

Waarschijnlijk niet de smaak van de meeste mensen hier maar ik begin een obsessie te ontwikkelen voor de Phoebe-tas van Danse Lente.

18 likes

Die vind ik zo mooi he :heart_eyes:

1 like

Die heb ik nu zo’n 1.5 jaar en ben er heel erg blij mee!

Ik ben bang dat ik dat over enkele dagen ook ben. Ben bijna jarig en zag gisteren online ergens een exemplaar met 60% korting en nog een 20% kortingscode. En dan mag ik dit jaar echt geen tassen meer kopen. :upside_down_face:

1 like

17 likes

Wow dat is wel echt een goede korting!

Als die er vrijdag is zal ik wel een foto posten als die is binnengekomen :slight_smile:

Kutfoto maar goed ik ben blij met m’n tassie.

6 likes

Heb vanmiddag deze 6 keyholder kunnen bestellen. Al een tijdje uitverkocht in bijna heel Europa.
Nu later dit jaar de Pochette Metis nog :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes