Ik heb een bayswater wat wil je erover weten?
Mijn vraag ging inderdaad over hoe zwaar ze zijn en hoe lang het leer gaaf blijft. Ik wil de tas namelijk wel gaan gebruiken. Niet heel intensief zoals een werk tas, maar als weekend tas. Oh ja waar gebruiken jullie de bayswater voor en hoe lang hebben jullie hem al? En welke kleur haha.
Ik gebruik de tas voornamelijk als werktas, er past namelijk een kleine laptop/tablet in. Je ziet nu na vier jaar kleine gebruiksvoorwerpen op de handels. Ik heb wel de grained leather dus dat blijft sowieso mooier
Waaaauuuw! Ben eig heel benieuwd naar de binnenkant ook, of heb je ‘m al “ingeruimd”
Heel mooi ga je hem echt als toilettas gebruiken of ook als handtas?
Ben er heel blij mee ik ga hem gebruiken als toilettas, maar ik denk dat hij met een strap ook heel leuk is!
Oooh beter! Was even bang dat er allemaal vakjes zouden inzitten hihi.
Ja mooi als toilettas! Zo gebruik ik hem ook. Ik vind hem als tas bij mij te groot op m’n heup helaas, vind het namelijk wel heel leuk staan. Op internet kan je trouwens ook speciale organizers kopen zodat de binnenkant niet beschadigd als er iets lekt etc.
Ik heb deze ook en hij is het zeker waard!
Vorige maand gekocht
Waarschijnlijk niet de smaak van de meeste mensen hier maar ik begin een obsessie te ontwikkelen voor de Phoebe-tas van Danse Lente.
Die vind ik zo mooi he
Die heb ik nu zo’n 1.5 jaar en ben er heel erg blij mee!
Ik ben bang dat ik dat over enkele dagen ook ben. Ben bijna jarig en zag gisteren online ergens een exemplaar met 60% korting en nog een 20% kortingscode. En dan mag ik dit jaar echt geen tassen meer kopen.
Wow dat is wel echt een goede korting!
Als die er vrijdag is zal ik wel een foto posten als die is binnengekomen
Kutfoto maar goed ik ben blij met m’n tassie.