Bedankt voor je reactie! Ik ga daar even kijken
Ik kom even mijn nieuwe aanwinst spammen. Ik wilde de Pochette Metis al zoooo lang. In eerste instantie in mono, maar ben toch wel heel blij dat ik voor deze ben gegaan!
Op mijn lijstje staat nu nog een Gucci Marmont. Ik twijfel nog tussen de velvet of de leren variant in het roze. Wat zouden jullie kiezen?
- Velvet
- Leer
0 stemmers
Wat leuk! Een van m’n lievelingstasssn!
Ik zou voor leer gaan, de velvet wordt best snel lelijk volgens mij.
Ik heb over het algemeen niets met LV en al helemaal niet die monogrammenprint maar ik vind het bij deze tas wel goed werken, sowieso een leuk model.
Wat betreft die Gucci ik denk dat je bij jezelf na moet gaan in hoeverre je fluweel mooi blijft vinden. Heb je dat altijd een mooie stof gevonden of spreekt het je bijvoorbeeld nu meer aan dan ooit omdat het erg on trend is… Het is natuurlijk wel materiaal dat eerder slijt dan de meeste leersoorten.
Ja, ik heb even wat reviews gekeken op youtube en hoor inderdaad bij veel meiden dat de stof heel grauwig wordt. Die leren tas verliest dan weer wat meer zijn vorm en is gevoeliger voor krassen… ik ga vanavond gewoon even passen denk ik!
@anon18202522 ik vind het bij deze tas zo mooi dat ie vanuit de verte niet ‘LV in your face’ is. Pas van dichtbij zie je om welke tas het gaat en sowieso het model vind ik echt prachtig
Over de stof van de Gucci tas heb je gelijk. Ik heb het idee dat fluweel nu heel erg mode is, maar dat kan over 5 jaar weer anders zijn en leer blijft altijd wel denk ik (?).
Prachtige die LV, deze staat ook al heel lang op mijn lijstje, ook deze print/kleur
Ik heb dit weekend de Wandler big Mia tote gekocht
Ik ben nu zo benieuwd naar jouw naam, ben allerlei tassenmerken en modellen aan het bedenken
Haha ik heb wel een idee!
Leuk topic! Wat hebben jullie prachtige tassen
Tassen in die prijscategorie heb ik helaas (nog ) niet maar wel deze:
En op mijn verlanglijstje helemaal bovenaan staat sinds een jaar of 4 de volgende tas;
Maar we zijn een huis aan het bouwen dus ik denk dat het ook nog wel een tijd duurt voor die tas er komt…
Oja, deze begin ik trouwens ook steeds leuker te vinden:
Weet iemand hier toevallig hoe lang de wachtlijst is voor een LV Pochette Metis? ik wil er een hebben.
Ga mijn LV Noe GM verkopen want die kan ik niet crossbody dragen dus die tas heb ik letterlijk maar 1 keer gebruikt. Echt zonde.
Ik heb vorig jaar een aantal keer naar de wachtlijst gevraagd maar kreeg altijd te horen dat er geen wachtlijst is en dat er ook geen inzicht is in wanneer de tas weer beschikbaar is in Nederland. Dit geldt trouwens voor de mono. Ik was twee jaar geleden in Las Vegas en had toen naar de mono gevraagd in een LV store en toen bleken er op dat moment maar 2 van te zijn in het hele land…
Heb uiteindelijk de PM in empreinte leather gekocht in Milaan, de leren varianten zijn over het algemeen makkelijker te krijgen. Succes met de zoektocht in elk geval, ik vond het echt een verschrikking.
Er zijn wisselende verhalen of er wel/geen wachtlijst is. Ik zou vragen of je de tas kan aanbetalen, misschien dat ze dat wel doen.
Ik weet niet of de APC half moon bag echt onder de designertassen valt, maar ik vroeg mij af of iemand deze tas heeft en hoe hij bevalt? Ik zag hem in het blauw en zoek nog een leuke lichte tas voor in de zomer. Maar hij leek ook wat stijf bij de rits. Versoepeld dit gedurende de tijd? Of blijft het lastig spullen eruit halen? En past er een flesje water in? Ik ga hem sowieso nog “passen” hoor maar ik hoor graag jullie ervaringen!
Ja klopt. Een hele tijd geleden. Er pas overigens geen flesje water in. Alleen rechtop en dan steekt 'ie uit.
Thanks @Lula, @Camelia, @Dazed! Ik zou hem meer gebruiken voor vrije tijd dus op zich hoeft er niet veel in: portemonnee, sleutels, telefoon, en eventueel een zonnebril. Is hij al die jaren mooi gebleven @Lula? Ik zie dat je hem inderdaad al een paar jaar hebt. Ik ga dit weekend maar even langs om hem te proberen denk ik. Mijn lievelingstas is net een maatje groter en van soepel leer maar geeft helaas enorm zwart af waardoor ik hem in de zomer niet kan gebruiken. Vandaar dat ik deze nu op het oog had .
Weet iemand een fijne website om designer tassen te verkopen? Ik wil mijn Speedy 30 verkopen. Ik heb ooit eens een LV Neverfull verkocht via een site waar ik helemaal niks voor hoefde te betalen, maar kan de naam niet meer vinden.