Oeh thanks voor de tips!
Ik ben van de week wezen kijken bij de nieuwe LV winkel in Rotterdam. Een mooie winkel met een goede collectie. Ze hadden ook veel tassen waar er in Amsterdam een wachtlijst voor is. Het was wel erg druk vanwege de opening, dus ik ben benieuwd hoe dat blijft de komende weken. Binnenkort maar weer even naar Amsterdam.
Aah wat chill een topic waar ik mijn dilemma kan voorleggen! Ik ga volgende week naar Parijs en wil daar graag een Saint Laurent tas kopen, maar ben al weken aan het twijfelen over welke. Twijfel tussen de small Loulou (vintage hardware, past lekker veel in maar vind hem iets te ‘bulky’) en de medium Envelope monograme (is wat platter dan de Loulou maar heeft weer erg glimmende hardware). Heeft er iemand gedachten over deze wereldproblematiek?
<
>Ik ben trouwens in het bezit van een Balenciaga City, LV Pochette Metis en Saint Laurent Sac du jour
Misschien zeg ik nu wel echt iets heel stoms maar misschien beide niet doen? Het klinkt een beetje alsof je ze het allebei net niet vindt. Omdat je op beide wel iets aan te merken hebt, er zou toch ergens de perfecte tas moeten zijn waar je direct verliefd op bent en waar je niet over twijfelt?
Ik vind de LouLou wel het mooist, haha!
Ik zou voor de onderste gaan. Ik vind dat model er mooier uitzien persoonlijk.
Ik wil denk m’n Chanel jumbo verkopen, gebruik hem nooit. Alleen die prijzen die mensen willen geven gaan echt nergens over
heb jij hem geprobeerd in de winkel? vraag me af hoe lang de chain is…
geen stom antwoord, je hebt helemaal gelijk eigenlijk! het moet idd liefde op het eerste gezicht zijn. ik ga ze even checken in de winkel en hoop dan dat mijn hart van een van de twee sneller gaat kloppen haha
ik weet trouwens niet hoe je meerdere mensen in een keer beantwoord? dus vandaar even zo
haha ja dat verschilt zo per foto! soms echt een kleine rollade aan een ketting. ze hebben trouwens beide de dubbele ketting! vind dat wel chill want dan kan hij zowel crossbody als over de schouder. thanks voor het meedenken iig!
@ en dan de naam typen van degene waarop je wilt antwoorden
Mooi, welk leer soort heb je gekozen?
Prachtig!! Het leer is zo ontzettend mooi! Wat kostte deze als ik vragen mag? En ben je dan ook heel voorzichtig als je hem ergens op de grond moet zetten? Daar zou ik panisch van worden
@9000 wauw, heel mooi het Chevron in lamsleer
Ik wil mijn jumbo nog steeds verkopen, gebruik hem echt nooit. Hebben jullie ervaringen met verkopen?
Ik heb een aantal tassen verkocht via designer-vintage! Was prima. Je kunt ook de tas naar hun kantoor brengen geloof ik en dan regelen zij het voor je.
Ik hoor daar idd veel goede verhalen over, maar vind het dan lastig qua verkopen. Stuur je het op? En hoe doe je het met het geld?
Ik heb twee keer afgesproken met een koper (1x bij mij thuis en 1x op Centraal Station) en haar toen ter plekke een tikkie laten betalen. Andere keren (bij iets goedkopere tassen) stuurde ik ze per post op op het moment dat ik de betaling ontvangen had. Als je het door Designer Vintage laat afhandelen regelen zij de betaling en versturing, dan hoef je zelf alleen maar de tas bij hun af te leveren geloof ik en dan zie je het geld vanzelf op je rekening verschijnen.
Oh ik zit echt te azen op een Chanel tas, vind ze zooo mooi
Heeft iemand enig idee hoe dit leer heet? Het ziet er wat platter uit dan ander leer met ruitvormig stiksel, vraag me af of dat komt omdat ie tweedehands is of dat het een speciale bewerking is!
Heeft iemand nog aanraders voor tweedehands verkoopsites/verkopers? (naast Rebelle, Vestiaire en DV)
Ik heb dit ook bij mijn vintage baby 2.55. Het is wel lamsleer maar volgens mij hadden ze vroeger minder padding in de tas?
Dit is lamsleer, maar vroeger was het wat minder gevuld dan nu. Ik vind Vintage United een fijne websute, ook een heel aardige vrouw,