Jaloers! Kom je hier ook wat langsbrengen?
Nee, want de lidl ging pas om 12.00 uur open terwijl ik online 11.00 las. Change of plans: we rijden nu naar Duitsland om daar bij de Mac te ontbijten.
Mijn Lidl is drie weken dicht voor verbouwing en ik kan niet wachten tot 'ie weer open gaat!
Bij onze lidl hadden ze de ketlle cooked barbecue style chips, en dat is zeker een aanrader. Had de hele zak wel leeg kunnen eten.
Doen wij dan bij dezelfde lidl boodschappen haha?
Ik verwacht het niet, ik woon niet in NL haha!
Die met knoflook zijn zo lekker! Ik heb er nog 2 zakken bijgehaald
Ik vind de hygiënische wegwerk doekjes top!
Ben as we speak een fruitsalade met Lidl fruit aan het eten. Aardbeien druiven en golden kiwi.
Wow wat intens die opening! Niemand luistert naar die oude man. En die zoom hahaha
Ik was sinds lange tijd weer in de Lidl en ze hebben nu tijdelijk ‘Japans kokosijs’ (ik snap de link met Japan nog steeds niet maar oké). Ik heb het net geproefd en het is zooooo lekker. Het komt ook nog eens in twee halve kokosnoten, dus er zit best veel in en je houdt er nog een leuke kokosnootbikini aan over ook.
Heb je een aanfoto?
Ik wil dat het weer Griekse weken zijn. Die kalamata olijven die ze dan hebben zijn zooo lekker
Nou vooruit dan maar.
Ze hadden laatst Kaiserschmarrn mix, echt een aanrader!
Deze zijn ook nieuw, zijn fruitijsjes met vanille vulling. Ik vind ze wel lekker! Ik heb alleen aardbei-banaan geprobeerd, ben ook wel benieuwd naar appel-peer
I Lidl
Neem standaard de vanille donuts, berliner bollen en pistachenootjes (uit die notenbar waarbij je ze zelf in een zakje moet doen) mee
Oh die zien er wel leuk uit! jammer dat het niet gewoon een waterijsje is, vind ik.
Ik vind het altijd zo jammer dat die delicieux lijn enkel met kerst en Pasen is. Naja maakt het ook wel weer speciaal…