HUH!! Hebben ze die!? Even een keer zoeken bij mijn lidl
Jaa laf lidl! Alleen ik kom er eigenlijk bijna nooit meer omdat de jumbo en ah net iets dichterbij zijn en ik dan toch te lui ben om 1 minuut verder door te fietsen naar de Lidl.
Mijn favorieten:
En die ciabatta van €0,69 die ze ook in het bruin en met olijven hebben (maar die zijn niet zo lekker) maar dan de witte variant. Vooral als ze nog lekker warm zijn😍hmmm
Oh ja de donuts zo lekker en de verschillende broodjes. Kwark haal ik ook altijd bij de lidl blijft goed dik als je er honing doorheen doet. Bij mijn jumbo zijn de broodjes altijd zo hard, jasses
De truffelmayo van de Lidl, die van het Delicieux assortiment. Ge-wel-dig!
Even onderweg naar de lidl dit topic lezen haha.
Ik heb de staaf mixer gekocht hoor ik er nu bij?
Als hij roze is wel, prinsesje
Jup ik heb de roze hahaha
Goedzo
Ik haal er ook altijd halloumi aangezien ie bij de Lidl cheaper is! En ze hebben een paarse (?) Chocolade reep met krenten en noten voor 50 cent, die is ook mega lekker.
OMG wanneer hebben ze dit? Ik zoek al jaren naar fatsoenlijk gemberbier in NL… Is het met alcohol?
Ik ben dus vandaag voor het eerst in jaren naar de Lidl geweest en man, man, man… ik weet nu al dat ik hier vaker naar toe ga. Ze hadden mini zoenen en die vind ik altijd zo lekker in melk en wit. Helaas is de meerderheid puur maargoed. Die komen ook wel op
Maarr… ik kon de vanille donuts dus niet vinden? Waar liggen ze meestal bij in de buurt bij jullie Lidl’s?
Bij de verse broodjes afdeling
Thanks! Daar de volgende keer beter kijken dan, die was nu bijna helemaal leeg haha
Is mijn lieverlings internet gekkie.
Ik vind de falafel erg lekker, en de al veel benoemde hummus.
De aardappelwedges van een van de bovenste berichten is ook een groot favoriet, lekker knapperig uit de airfryer.
Gemengde noten trouwens ook. Zijn ook zoveel goedkoper dan bij de AH
Ja! Vooral als ze 1+1 zijn zoals laatst