Lelijke dure items

€ 650, maar nu in de sale voor maar € 195!

27 likes

Ik! Als ik iets zoek waar ook ‘goedkope’ variaties op bestaan die ik niet nodig heb. Vaak is het dan een fout in de zoekfunctie dat ze naar boven komen, denk ik. Soms zocht ik bijv. op een telefoonhoesje maar dan kwamen er eerst allemaal schermstickers bovenaan. Of ik zocht op vuilnisbakken maar kreeg dan ook vuilniszakken. Dat idee.

1 like

Hahaaa, Safiya Nygaard heeft ze een week gedragen. Ook de andere video’s met lelijke dure dingen die ze een week draagt zijn hysterisch.

Zo grappig dit:

8 likes

Jaaaa alles van haar is top.

Dankjewel voor deze reactie… echt ik voelde me al een buitenaards wezen dat ik die dingen spuuglelijk vind terwijl bijna alle influencers ze intussen in hun shoplog hebben en er helemaal weg van zijn. Vind t net veredelde klompen met lelijke kleuren, brrr.

1 like

Als ze 30 euro waren had ik ze wel gekocht gewoon als collectors item als ik ooit een museum ga beginnen voor spraakmakende kledingstukken. :stuck_out_tongue:

3 likes

Anders deze van Elisabetta Franchi?
Ideaal voor een Gypsy wedding in de winter

14 likes

Deze vind ik best wel tof. Lijkt een soort knipoog naar de slaapzakjas.

je hebt hem ook in kindermaten! Kunnen moeder en dochter lekker twinnen

1 like

En sorry maar die hele geforceerde comeback van de saddle bag begrijp ik ook niet

11 likes

Jezus…

Ze moeten er blijkbaar vanaf :rofl:

1 like

Dat witte met dat cremekleurtje maakt dit gewaad al vies en die rufflegevallen doen mij denken aan die badsponzen die je vroeger soms als cadeau kreeg en nooit gebruikte. Dus een soort apostelgewaad voor badgasten?

12 likes

Koopje

Ik vind sommige spice girlachtige schoenen wel tof maar niet deze bergschoenklonen.

24 likes

When you wannabe praktisch maar ook fab

6 likes

Altijd al een kerstster willen zijn? Voor 620 euro maakt Isabel Marant je droom waar.

Fendi x Fila x boodschappentas

8 likes

in dezelfde categorie:

9 likes

Voor als je onderweg even wil slapen. kost meer dan £1500

11 likes

Zoekt iemand nog een vervanger voor haar Trio? ; - )

4 likes