Mijn ouders en opa en oma hadden volgens mij altijd de rode van Douwe Egberts. Nostalgie!
Dit is mijn absolute favoriet
https://www.ah.nl/producten/product/wi455881/fairtrade-original-mild-snelfiltermaling
Momenteel drink ik bonen van Roost en die zijn best okay, gekocht bij plus. De medium roast is wel lekkerder dan de ultra dark roast haha. Ik hou van intense koffie en niet van mild (tegenstrijdig met dat mn favo filter koffie mild is) maar deze smaakt soms wel automatisch iets te verbrand
Nee joh die zijn 180 euro ofzo. Niet supergoedkoop maar wel goed te doen (of ~15 jaar punten sparen en dan is ie gratis heb ik gedaan).
Mijn favo supermarkt koffie voor de filterkoffie is nu lavazza rosso. En anders de gewone standaard DE aroma rood.
Heeft iemand tips om koffie met herbruikbare nespresso cups te verbeteren? Qua “cremalaag” en sterkte?
Iemand tips voor koffiebonen? Lees hier over Wakuli, misschien nog andere?
Corleone boon van simon levelt!
Voor vers gebrande bonen kan ik zeker Giraffe coffee of Wakuli aanraden
Waar houd je van?
Ik vind O’ccaffe en dan de crema e aroma echt de allerlekkerste. Niet te zuur of te bitter of te slap of te sterk, heerlijk aromatisch en zacht maar toch ook lekker pittig.
Het is voor mijn vriend, weet niet zo goed wat hij echt lekker vindt wat koffie betreft
Dan is het lastig advies geven vind ik. Je kan wel zeggen wat je zelf lekker vindt, maar smaken verschillen
Hij vindt t leuk om te proberen dus daarom mijn vraag. Maar wat je zegt klopt wel inderdaad
Wat is de beste gemalen koffie uit de supermarkt? Sorry als dit koffieheiligschennis is…
Ik had net de kokos Nespresso cups gekocht en gelijk even als ijskoffie gemaakt, vind hem heerlijk! Lekker zachte koffie met erna een kokos nasmaak ben benieuwd hoe hij is als hij warm is.
Kokos?? Geweldig! Is dat de limited edition voor de zomer of zo? Ik ga morgen gelijk halen!
Ja klopt! Ik had er ook nog niets over gehoord of gelezen, liep toevallig langs de winkel en dacht zullen ze niet iets nieuws hebben?
Ga deze week ook echt nog meer inslaan voor dat hij weer weg is.
Warm vond ik hem trouwens niet lekker
Nooit gedacht dat ik dit zou vragen, maar wat is lekkere Senseo koffie? Ben in een vakantiehuisje met alleen maar een Senseo apparaat dus nood breekt wet