Kleding naaien/DIY'en

Schattig jurkje! En ja, rijgen is echt een lifesaver, want dan verschuift de stof ook niet tijdens het naaien. Ik vind verdelen ook nog steeds moeilijk, maar oefenen is echt het enige wat helpt.

Je hebt meerdere leuke bladen voor kinderpatronen! Bijvoorbeeld Knippie en er is ook een Burda kids geloof ik.

1 like

Mijn barbie van vroeger is eindelijk niet meer bloot haha! Ik had nog een restje over van een kinderjurk. Wel een gepriegel hoor!

30 likes

Echt leuk! Heb je haar tasje ook gemaakt? :heart_eyes:

Ja! Lief stofje hè

1 like

Ja ook omdat het tasje zo klein is haha

1 like

Ik wil ook nog wel een rugzakje proberen te maken :smile:

O zo is als kind mijn liefde voor naaien begonnen, zo leuk <3

1 like

Ik heb deze van de week gemaakt voor een collega. Ik ga hem denk ik ook voor mezelf maken.

3 likes

Ik heb een naaimachine gekregen en ik ben dus sinds kort een beetje aan het oefenen. Ik heb al een tochtrol (:joy:) gemaakt en vanmiddag heb ik een simpel broekje gemaakt voor mijn dreumes.

Ik zou ook best een zomerjurk voor mezelf willen maken, hebben jullie dat wel eens gedaan?

14 likes

Ik nog niet, mijn patroon ligt al eeuwen klaar. :roll_eyes:

:joy: okee, kom op dan, aan de bak!

1 like

Ik durf het niet aan! Heb al twee afschuwelijke rokjes gemaakt die echt niet draagbaar zijn hahaha. Heb wel een fijn boek voor beginners gevonden, dus misschien ga ik me eraan wagen!
Van welk merk gebruik je een patroon voor een jurk? @zoeva

2 likes

Ik weet dus niet eens meer waar ik 'm vandaan heb…

Ja ik ben er nu met een bezig! (althans ‘nu’, ik ben een heel eind gekomen maar het ligt nu even stil omdat de naaimachine bij m’n ouders staat haha). Heb een patroon uit een oude Burda!

1 like

Zo’n jurk zou ik wel willen maken. Iemand hier een idee voor een patroon?

Ik heb deze broek nu in 5 verschillende stoffen/kleuren al gemaakt omdat ik er zo blij mee ben :smiley:

36 likes

Wat een leuke zeg!! Waar is het patroon van?

1 like

Dank je! Dat is deze
https://sewingworkshop.com/shop/Picasso-Top-and-Pants-p113475563
Kun je met Paypal kopen en thuis uitprinten en A4-tjes aan elkaar plakken.
Heb m ook in canvas gemaakt (stevig katoen), dan staat ie wat stijver. Heel leuk!

1 like

Oja ik heb zelf zaken erin gemaakt want die stonden niet op het patroon.

Zo leuk!

1 like