Goede tip, dat ga in proberen vol te houden. Al was t dan nu wel alsnog misgegaan denk ik. De eerste steek ging goed, maar bij de tweede ging de naald naar rechts door de zigzag 🥲 maar ik vind t shirt toch niet geweldig worden dus ik zigzag de mouwen maar even
M’n moeder appte of ik even mee ga naar de stoffenwinkel Heb nog 2 stoffen liggen waar ik nog iets mee moet maar natuurlijk zeg ik ja en ga ik weer iets inslaan.
Ik vind hem echt superleuk geworden! Mooi stofje ook.
Ik zag net dit boek voorbij komen via Instagram. Hij is pas net uit dus waarschijnlijk komt deze vraag te vroeg. Maar heeft iemand hem al, en is het wat?
Hoii als iemand iemand leuke goude insecten knoopjes/fornituren tegen komt hollar at your girl haha.
Ik kreeg random deze video aangeraden: https://www.youtube.com/watch?v=j-3SLbdDSW4&t=306s
En wauw die wil ik echt graag maken. Kan dit denk je met het oude naaimachine van je moeder (vast gewoon een basic model) of heb je hier iets speciaals voor nodig? Het ziet er niet zo moeilijk uit maar dat zal wel tegenvallen.
Dit kan prima met ern simpele naaimachine. Ik zie wel dat ze een blinde rits gebruikt dus dan heb je wel een ritsvoetje nodig. Als het goed is zit die bij de naaimachine. Maar mocht je hem niet meer hebben moet je even zoeken op het model van jouw naaimachine en dan ritsvoetje.
Als je geen blinde rits wil inzetten, kun je ook een normale rits doen! Of een blinde rits met een normaal voetje inzetten, ook al is dat wel wat lastiger.
Ik vind de video’s van Rosery Apparel ook heel leuk, ze heeft echt goede smaak, haha. Ik heb vorig jaar een jurk van haar nagemaakt.
Zelf zit ik een beetje in een naaidip. Ik kan gewoon niet bedenken wat ik wil maken en heb ook geen zin om achter de naaimachine te zitten. Terwijl ik wel creatief bezig wil zijn.
Zomerpakkie gemaakt!
@Zompig soms is het ook niet erg he, zo’n naaidip, en komt de zin/inspiratie vanzelf terug. Wat bij mij wel eens kan helpen is langs de bib gaan en in de Burda’s/modetijdschriften bladeren om inspiratie op te doen voor leuke stoffen of modellen die je aanspreken. Hoop dat je snel uit je dipje geraakt
Oke het heeft me nogal veel mental breakdowns gegeven maaar mn kledinglijn staat eindelijk online.
Zo en nu flikker ik mn telefoon in de zee en verstop ik mezelf in mn bed.
Samenvatting
Wauw wat gaaf!!! Ontzettend gefeliciteerd!
Prachtig Wat een werk ook, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd, op hopelijk een heel succesvolle shop!
Heel gaaf, gefeliciteerd!
Oh wauw, proficiat!!
Wat tof!! En gefeliciteerd!
omg omg omg wat supertof! HEEEEL LEUK!
Nee klopt! Maar normaal gesproken ben ik altijd wel bezig met naaien en kleding, dan weet ik al precies wat ik wil maken enz. Op Pinterest en Instagram kijken hielp ook wel voor inspiratie! En heb idd al mijn burda’s en knips doorgekeken, haha.
Ik heb ondertussen een heel simpele rok van een vintage tafellaken gemaakt. Channeling my inner oma. Ben vooral trots op de tailleband, ik kan eindelijk fatsoenlijk stitchen in the ditch met m’n nieuwe naaivoetje
@Soy.peor wat tof, gefeliciteerd!