Kattentopic

Hartenbreker is het

39 likes

Onze ging naar het kattenhotel, omdat we airbnb hadden, maar volgende keer gaat een vriendin oppassen.

Misschien woont er wel een forummer bij je in de buurt die wil komen knuffelen als jij op vakantie bent. :grin:

Wij kunnen ze naar mijn ouders brengen, die wonen in de buurt, maar mijn ouders zouden bijv ook iedere avond in mijn huis eten en tv kijken en met de katten knuffelen zodat ze in hun eigen omgeving kunnen blijven.

Naar mijn zus en haar vriend.

Ik was laatst bij mijn schoonouders en we hadden het over katten castreren etc (ons katje is nu ook geholpen en nu heel zielig en klein. We knuffelen nu met haar).
In ieder geval kwam toen ook ter sprake dat mijn schoonvader vroeger kittens moest vermoorden van zijn ouders???!! Echt wtf??? Hij vond het zelf ook erg maar heeft het wel gedaan. Dan denk ik van: wat voor kutmensen zijn dat die kleine wezens op een gruwelijke manier willen vermoorden? Wat voor kutmensen geven hun tienerzoon de opdracht daartoe? Ik zou dat echt nooit gekund hebben. Niet de opdracht geven en zeker niet het uitvoeren daarvan.
Ik werd echt heel kwaad en we zijn er snel over opgehouden voordat ik verkeerde dingen ging zeggen. Antwoord van schoonvader was trouwens: ja dat deed men toen…grrrrrr
Verder een beste man hoor maar hier schrok ik van

1 like

:joy:

Ik ben zo blij, mijn dikke fluf vertikte het weken om in de kattenbak te plassen. En deed dat gezellig voor mijn voordeur. Nu een nieuwe kattenbak erbij en andere steentjes en hij doet het nu al sinds vrijdag op de kattenbak. Eigenlijk wel grappig hoe kieskeurige deze harige beestjes kunnen zijn

3 likes

Mijn kat is al de hele tijd aan het vechten met een stukje vogelpoep aan de andere kant van het raam…

wie is er aan het winnen?

1 like

Jep dit is zo naar maar het gebeurt nu nog, had een meisje bij mij in de klas (dieropleiding nog wel!!!) die durfde te vertellen dat haar vader altijd de kittens verdrinkt op de boerderij “want anders worden het er toch steeds meer”

Mensen zijn echt ziek

Vogelpoep natuurlijk, verroert geen vin.

1 like

Mijn kat zetten net wel geteld een stap buiten in de sneeuw en draaide zich hierna om om onder een dekentje te gaan liggen

5 likes

Ja en castreren is dan weer te duur…tss ik vind als je een dier hebt, je er ook voor moet zorgen

2 likes

17 likes

Ons katje uit Griekenland is maandag aangekomen en ze is al zo lief! Echt een schatje. Alleen jammer genoeg zijn er wel wat dingen mis met haar, ze heeft waarschijnlijk wormen en oormijt. Ik vind het zo sneu. Morgen naar de dierenarts, hopelijk komt ze er snel bovenop!

35 likes

wat ontzettend snoezig <3

@Matala en @Andreya wat hebben jullie mooie katten <3!!!

1 like

Wat een lieve foto! :smiling_face_with_three_hearts: Waarom heb je voor een kat uit Griekenland gekozen? Superlief dat je een kat met een aantal kwalen hebt geadopteerd trouwens

Ik wilde graag een iets oudere kat adopteren, maar de dierenasielen in de buurt hadden helemaal geen geschikte katten. Toen kwam ik online een organisatie tegen die katten uit Griekenland adopteert en zodoende haha. Ik had niet echt verwacht dat ze al die kwalen had, want ze is voor vetrek naar Nederland ontwormt en ontvlooid e.d. Maarja… Nu ze hier is wil ik haar wel het beste bieden natuurlijk.

1 like

Maar is het met ontwormen niet zo dat je na zo’n pilletje of pipetje juíst wormen kunt zien omdat ze er dan uitkomen? Dacht dat dat een paar dagen nodig kon hebben iig, maar weet niet hoelang het bij haar geleden is natuurlijk. Is oorlijder gevaarlijk?