Daar wil je je gezicht toch in begraven <3.
Of overleef je dat niet?
Hier is de ene kat bang voor de knallen en de ander vindt de knallen en lichtjes fantastisch. Die rende vorig jaar van raam naar raam om alles goed te kunnen zien om middernacht Door haar was de andere kat ook wat minder bang.
Iemand interesse in een vervelende kat? Maakt je om het uur wakker en gaat dan op je bed zitten hoesten
Ik vind ditzoân rotdag voor alle diertjes. Woon zelf in een gehucht dus daar heb ik nog geen knal gehoort. Alleen vanaf 10.00 mag het officieel? Dus twijfel wanneer ik onze kat naar binnen haal. Tis een echte buitenkat en kan zo een paar uren voor de deur staan krijsen dat ie eruit wil, vreselijk net een siamees.
Vanaf hoelaat laten jullie ze binnen? Of zijn t allemaal binnenkatten hier?
Wij hebben een binnenkat, maar hier wordt het hele jaar door vuurwerk afgestoken en de afgelopen dagen ook al veel dus ik had âm waarschijnlijk 3 weken geleden al binnen gehaald haha.
Hahaha ja dan verdrink je in haar vacht
Nee ik doe dat indd altijd haha
Iemand ervaring met een kattenallergie en hypoallergene katten?
Ach wat heerlijk!
Die van mij ligt 's nachts altijd op de sprei op bed, achterin het hoekje. Dan ligt ie ook zo lekker ingegraven.
Hoezo kom jij aan die foto van mijn kat? hacker
Oké ik heb tips nodig!!
Een dezer dagen mogen we onze nieuwe poes (ong 3 jaar) ophalen, maar ik kan haar niet zo plop in de woonkamer zetten bij onze andere kat. We hebben al een slaapkamer opgeruimd en een kattenbak neergezet, dus daar kan ze de eerste dagen zitten, maar onze huidige kat is gewend om overal in huis te komen, dus ook in die kamer.
Als ze elkaar ruiken en aan de deur gaan zitten krabben, toch de deur dicht houden of openen en kijken hoe ze op elkaar reageren? Mijn gevoel zegt heel erg dat onze huidige kat (7 maanden) het allemaal wel prima vindt dus ik zou ze het liefste meteen bij elkaar zetten en dan gaan ze lekker knuffelen en spelen, maar ik moet maar naar mân verstand luisteren deze keer en haar apart houden.
In het asiel krijgt ze op bepaalde tijden, terwijl hij juist de hele dag door toegang heeft tot brokjes wantja hij is nog jong. Moeten we hem toch tegelijk met haar gaan voeren of kijken of zij ĂŒberhaupt van zijn brokken eet? Hij krijgt kitten brokken (wel voor een gesteriliseerde kitten), mag/kan zij die ook eten of toch haar eigen voer? Is 1 waterfontein genoeg of toch 2? So many questionsssss.
Ik heb zelf een allergie en 2 Siberische katten. Dat gaat heel goed.
Inderdaad even cattery opbellen om te testen.
Rennen niet maar als hij mijn auto de straat in hoort rijden gaat ie bij het raampje naast de voordeur zitten <3 dus dan zie ik m al zitten wachten.
En dan binnen heel veel kopjes geven.
Ja ik vind dat zo lief! Meestal komt ze al miauwend de trap af rennen. Sommige mensen vinden katten minder leuk omdat ze je niet begroeten of niet blij zijn om je te zien, maar dat is dus echt onzin.
Mijn staat ook altijd al bij de deur op me te wachten en doet dan altijd zijn uiterste best om me te laten struikelen terwijl ik mijn jas en schoenen uitdoe, boodschappen naar de keuken wil brengen, etc
Onze jongste kat staat ook altijd bij de deur om ons te verwelkomen
Die van mij komt rennend aan vliegen en kijkt dan heel verbaasd van huh hier was ik een minuut geleden niet en begroet dan pas met miauwtjes. Verder loopt hij met mensen mee als ze weg gaan, hij zwaait ze dus ook uit
Haha nee.
Wat gebruiken jullie trouwens tegen vlooien/teken? Mijn kat draagt al sinds ik haar heb een Seresto bandje en ik ben daar erg tevreden over maar ik zie haar toch liever zonder bandje. Ze heeft er nu ook geen Ă©Ă©n om omdat ze toch een nieuwe moet als ze weer naar buiten mag maar ik dacht als er ook een middel is wat net zo sterk is dan kan ik dat misschien ook een keer proberen. Het moet wel echt goed zijn want mijn kat heeft een vlooienallergie.
Ik vraag mij alleen wel af of er echt middeltjes zijn die teken heel lang weghouden? Met dit bandje hoef ik nooit om te kijken naar teken want ze willen mijn kat niet.
Toppunt van luiheid maar het werkt:
Ik heb de favoriete veter van mân kat aan een heliumballon geknoopt en daar vermaakt ze zichzelf al een paar dagen mee
Die ballon hebben we toegestuurd gekregen trouwens, zo verwend is ze ook weer niet haha
Ik heb 2 katten die niet buiten komen. Nu hebben wij een tuin waar nu vaker een andere (super lieve) kat komt. 1 kat reageert er totaal niet op en blijft in de vensterbank zitten, de andere kat is niet zo blij met het verzoek en begint ook te blazen en te miauwen.
Het is een onwijs leuk gezicht.
De kat van buiten gaat altijd bij de deur zitten, alsof de vorige bewoners de kat altijd binnen lieten (is niet de kat van de vorige bewoners).