Kattentopic

Ik denk dat het komt doordat er sinds 2 maanden ook een puppy is, gaat prima samen maar het zal vast stress geven. Even aankijken of hij het vaker gaat doen

Die van mij ook :sunglasses:

18 likes

Ik weet nu na circa 1,5 week dat de nieuwkomer niet houdt van spelen met dozen en speeltjes en niet graag op schoot zit . Maar wel graag heel dramatisch tegen je aan gaat liggen en dan je arm wil vasthouden, al goed naar zijn naam luisterd en graag de halve dag door je benen loopt als je staat. :blush:

8 likes

Wat is jullie beste tip om twee katten aan elkaar te laten wennen? Mijn vriend heeft ook een kat en ik neem die van mij ook mee als ik bij hem ga wonen.

Hoe gaat het nu met je kat???

Goed! Hij was er gelukkig met 3 dagen weer overheen. Hij is niet ziek genoeg geweest om niet te eten dus niks aan de hand. Gelukkig maar, want als de kat ziek is is er maar één persoon het echte slachtoffer, en dat is mijn vriend. Die kan er dus helemaal niet tegen als zijn baby ziek is…

1 like

Ooooh wat fijn!!! Gelukkig maar, een kat die niet eet is zoiets verschrikkelijks. En hahaha je vriend, dat vind in echt heel lief dat hij het niet aankan als zn baby ziek is, gelukkig is het meegevallen :relaxed:

1 like

Mijn fluffy beestje :heart:

29 likes

Aaaw die pootjes

1 like

Ik ga naar de hel, ik had een netje op de kop van mijn kat gezet. Helemaal in de war :laughing:

2 likes

Mijn heldin :purple_heart:

34 likes

Daar zijn katten toch juist voor, om er dingen op te leggen. En zoveel mogelijk. Tot ie beweegt.

3 likes

Zoals dit.

34 likes

Haaa ja die oren ook zo :rofl:

4 likes

Ik ga voor het eerst meer dan 2 dagen weg bij mijn kat en ik jank echt de ogen uit mijn kop. Terwijl er iedere dag iemand hem eten komt geven en knuffelen, maar ik ga hem zo missen en ik vind het zo zielig! :sob::sob::sob:

Ahw snap ik! Maar hij gaat zich zeker redden en het wordt dan alleen maar leuker om hem weer te zien.

1 like

Ah ja snap ik! Ik denk dat ik vannacht ook nog wel moet huilen hahah. Wel fijn dat ik niet de enige ben, voel mij echt zo’n aansteller.

Jaa dat houd ik ook maar in gedachte inderdaad. Dankjewel😘

2 likes

Bruce had en hommel gevangen, en die heeft m gestoken in zijn mond. Dus nu heeft ie een dikke wang. Ik hoop dat ie ervan geleerd heeft,aar hij is gek op vliegende beestjes vangen.

(Volgende keer proberen we de hommel te redden !)

9 likes

Omg ook @Prikkelbaar ik ben precies zo. Geruststellend ergens haha. En de mijne wordt ook gewoon goed verzorgd. Ga net zo lief nergens heen en ik hoop dat ze me telepatisch begrijpt als ik tegen haar praat in gedachten als ik langer dan normaal weg ben
:stuck_out_tongue:

2 likes