Heb je genoeg bakken? Ik had hetzelfde probleem, maar nu ze twee kattenbakken heeft is het helemaal opgelost. En inderdaad heel goed schoonmaken met biotex! Dat breekt de geur echt af, desnoods meerdere keren achter elkaar schoonmaken.
Dit is de laatste foto hoor. Maar ik wil iedereen bedanken voor alle steun Deze twee heren zijn zo blij met elkaar en daardoor kan ik nu de situatie wel een beetje beter accepteren. #notmybedsheets
Een van onze katers (kitten nog wel, en het was echt plassen en niet sproeien) besloot dit onlangs ook opeens te doen. Op een kleed, krijg je voor jezelf de geur prima uit, maar voor hem bleef het een hele aantrekkelijke toilet-plek. Hij deed dat verder ook nergens in huis. Oplossing hier was een 2de kattenbak!
Ja ik heb echt van alles geprobeerd qua schepfrequentie (is dat iets?). Maar van die geuren is wel een goede. Kan nu even niks bedenken, maar ik zal 'ns beter gaan opletten waar ze niets van moet hebben. Ze plast tegen een houten kistje (dat ga ik maar vervangen binnenkort, want heel smerig), op de vloer bij de drempel van een deur en op de vloer bij de muur. Het zijn wel altijd hoekjes/randjes.
@Totoro Biotex heb ik liggen, ga ns goed schrobben straks! En die bakken is ook een goede tip. Heb jij ook maar één kat?
Thanks allebei voor 't meedenken!
Ik heb ook maar 1 kat ja. Voor kattenbakken geldt blijkbaar: aantal katten + 1. De mijne had mijn gang en de hoek van de slaapkamer tot tweede kattenbak gebombardeerd, waar allebei vloerbekleding ligt. In de slaapkamer staat nu een kattenbak en het is geen probleem meer!
Oooh ik ga echt gelijk een kattenbak bestellen, hopelijk werkt het hier ook. Dankjewel!
Als de schuifpui open staat en we zitten gewoon binnen, loopt m’n kat, voorzichtig weliswaar, naar buiten. Maar het balkon is niet katproof gemaakt dus dan houden we dr angstvallig in de gaten en als ze te ver gaat moet ze naar binnen. En nu zit ik buiten, komt ze niet eens over de drempel heen. Ja nu mag je, stom beest! Nou kan ik je goed in de gaten houden.
Ah mijn kat heeft volgens mij niesziekte :(. Hij had het als kitten in het asiel en sindsdien is hij er heel gevoelig voor. Het erge is dat hij een enorme aansteller is (met alles, dat beest kan alleen maar alles op 100% dus hij gaat of dood van de honger, of hij moet heel hard knuffelen, of hij ligt keihard te slapen, of hij is doodsbang voor iets) dus hij gedraagt zich echt alsof hij manflu heeft. Vorige keer wilde hij door zijn snotneus ook niet meer eten want hij rook niks en moesten we hem dwangvoeren. Hoop dat het er dit keer niet toe komt…
Ik had een bak water buiten gezet voor mijn neefje om mee te spelen. Zit Charlie erin
Nee zelf
Hij vindt mijn neefje niet zo leuk dus dat zou ie nooit toelaten haha
Katten spinnen ook bij pijn en ongemak! Het is een manier voor hen om te ontspannen.
Hoe zorgen jullie voor verkoeling voor de katten met dit warme weer? Die van ons hebben het soms gewoon echt warm. Wat is dan prettig voor ze?
Omg we gaan aanstaande zaterdag ons katje ophalen. Can’t wait!!!
Aaahhh zo leuk!! Geniet ervan
wist niet dat katten ook een resting bitch face konden hebben haha, wel een cutie verder
Mijn kat ging net ineens tegen de muur sproeien en nu voel ik me zo’n slecht baasje aangezien ik zeker weet dat het door stress komt. Nu maar even extra veel knuffelen.
Aaahh is er onlangs iets gebeurd waardoor hij zoveel stress ervaart?