Kattentopic

Heel veel sterkte! Echt zo verdrietig! :disappointed:

Prachtige katten. Heel veel Sterkte!

Ah nee :frowning:

Oh neee :frowning: Wat is er gebeurd?

Edit: Oh fuck, ik lees het net in het andere topic. Wat een klotenieuws, echt zo ongelofelijk shit en verdrietig :frowning:

<3 voor jou

Sterkte, ik las wat er is gebeurd :frowning:

Wat een schitterend beestje! Heel veel sterkte!

Wat een prachtige kat was Floki. Heel veel sterkte!

Altijd als ik 's ochtends uit bed kom en de poes begroet krijg ik een warm welkom met hƩeeele verhalen wat ie die nacht allemaal heeft gezien en gedaan enzo, kopjes, hele arrangement.
Maar als dat dan dus een keer een ochtend niet zo is, denk ik meteen, oh god wat is er aan de hand, hij is niet lekker of voelt zich niet goedā€¦

Herkennen jullie dit? En wat doen jullie om te checken of de poes/kat zich niet lekker voelt?

4 likes

Aaaah nee wat zielig en wat ontzettend kut voor je :disappointed:
Wat is er gebeurd dat ie maar 2,5 jaar is geworden?
Heel veel sterkte!!

Ah wat een lieve kat was het :heart_eyes: Heel veel sterke, lijkt me verschrikkelijk je dierbare beestje te verliezenā€¦

Hij was doodgereden, maar gelukkig wel op 1 slag dood.

Jezus wat verschrikkelijk!!! Gelukkig maar dat er geen hele lijdensweg aan vooraf is gegaan, maar dan nog is het vreselijk. Nogmaals sterkte

Wees blij, echt. Die van ons miauwt als hij honger heeft, voor snoepjes, sneetjes vlees, als hij water gaat drinken, als hij geaaid wil worden, als hij alleen beneden is, als de deur open moet om naar beneden te gaan en soms ook gewoon als ik naar hem kijk, blijft maar doorgaan dat beest :joy_cat:

Hahahah mn favoriet is ā€˜als ik naar hem kijkā€™.

1 like

ik miauw soms ook terug :sweat_smile::see_no_evil:

1 like

Die van mij is ook echt een schreeuwerd, geen lief miauwtje maar echt zo zeurderig :expressionless:

2 likes

Ik ga morgen met mijn kat naar de dierenarts, want hij heeft nog steeds diarree. Ik kan gewoon niet slapen omdat ik zo zenuwachtig ben. Heb hem nog ontwormt dus dat is het probleem ook niet (had ik gehoopt), maar ik hoop gewoon dat het niks ernstigs is.

Sorry voor dit gezeur, maar moet het even kwijt :kissing_heart:

Terug miauwen vind ik echt het leukste wat er is! Heb ook altijd hele gesprekken met m :grin:

Vandaag bleek een haarbal dwars te zitten die er vanavond pas uit kwam. Denk dat ie daardoor een beetje misselijk en sloom was de hele dag.

@FrozenFlame oooh wat een kut gevoel!!! Ik hoop heel erg dat het meevalt en dat er niks ergs is, maar misschien iets wat makkelijk te verhelpen is. Het kan ook iets in het eten zijn, of iets anders onschuldigs. Heel veel sterkte!!

2 likes

Wij hebben er ook zo 1, alles kn kopjes en pootjes krijgen, in zn blijdschap beukt ie zelfs de pups omver met zn kopjes, soms is hij zo blij als we thuis zijn dat is zelfs van de haast van de trap af dondert en dan vrolijk opstaat om vervolgends verder te gaan waar die gebleven was. Mauwen en kopjes geven :joy::ok_hand:

3 likes

Noeka onderste (4,5 jaar oud) met een van de pups,

En Milo word in oktober 1 jaar. Samen met de puppies (let trouwens niet op die vlekken op dat kastje, was toen iets gevallen maar nooit doorgehad dat t daar terecht was gekomen :joy::ok_hand:) (onze kopstootkat, speelt ook altijd samen met ze )

(Niet quoten, verwijderd de fotoā€™s later weer Haha)

7 likes