Veel sterkte
Heel veel sterkte!
Ah nee! Heel veel sterkte
Wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte
Heel erg veel sterkte.
Heel veel knuffelen en heel veel sterkte
Knuffelen zit er bijna niet in. Ze weegt zo weinig dat ze bijna niet aangeraakt wil worden. Geluk bij een ongeluk heb ik haar zus en daar ga ik straks wel mee knuffelen.
Oh nee, wat verdrietig. Heel veel sterkte!
Mijn ouders zijn er nu eventjes. Zij gaan ook mee naar het echte afscheid. En ik ga een individuele crematie doen zodat ik haar as straks gewoon weer thuis heb Allemaal dingen waar ik helemaal niet over nadenken maar wat wel moet. En ondertussen botst mijn ratio met mijn gevoel. En zit alleen maar te snotteren en trillen op de bank.
Oh nee dat is misschien niet het beste… ): bij haar zijn en knuffelen met haar zus kan wel. Doe vooral wat jij goed vindt:heart: Fijn dat ze toch nog even bij je kan zijn
Ja ik mag haar af en toe wel aaien. En ik merk dat de medicatie begint te werken want ze begint weer te eten.
Oh nee, zo vreselijk! Veel sterkte.
Ik heb het al eerder gezegd maar ik ben zo blij met jullie. Ik ken jullie niet maar het voelt zo fijn dat ik mijn verhaal en verdriet hier kwijt kan. Heb namelijk geen mensen in mijn omgeving die ik nu kan bellen of appen en als mijn ouders zo weggaan dan zit ik hier alleen. Dus nogmaals dank
Ahhh @McApple wat een onwijs verdrietig nieuws… Het maakt niet uit wat voor dier je hebt en hoe oud hij of zij is, het is en blijft altijd een van de verschrikkelijkste dingen om te doen. Ik weet zeker dat jij een onwijs lieve kattenmoeder bent!
Ik lees dat je alleen bent straks, je mag mij altijd een berichtje sturen als je wil.
Veel liefs voor jou
Je mag mij ook altijd een berichtje sturen trouwens. En ik heb de laatst overleden kat laten cremeren en dat voelde ‘fijn’ (voor zover dat fijn voelt natuurlijk). Bij die daarvoor niet gedaan en zoveel spijt gehad.
Heel veel sterkte morgen . Je hebt gedaan wat je kunt.
@McApple Oh wat een nachtmerrie, gelukkig is ze nog even thuis zodat je afscheid kan nemen. Heel veel sterkte!
Lief dat je dat zegt. Ik heb de keuze ook echt uit liefde voor mijn meisje gemaakt. Ik zou het heel egoïstisch van mezelf vinden als ik haar ga behandelen om alleen mezelf een plezier te doen. Ik heb net een vriendin kunnen bellen en zij kent mij ook goed en zij noemde met ook een goede poezenmoeder
Ja ik ben heel blij dat ik de mogelijkheid heb om die keuze te maken, ik had het al besloten toen mijn ouders vertelden dat ik mij geen zorgen hoef te maken over de kosten. We gaan binnen alle Corona maatregelen de mooiste uitvaart voor mijn meisje regelen. Mijn ouders hebben een aantal jaar geleden ook afscheid moeten nemen van hun kat en toen is de dierenarts ook thuis geweest voor het laatste moment. Helaas is dit nu niet mogelijk (stomme Corona) we gaan haar wel zelf naar het crematorium brengen en dan kan ik daar echt afscheid nemen. Het schijnt daar heel fijn geregeld zijn.
Ik zie wel echt op tegen het laatste moment. Ik de dierenarts. Ik ben nog nooit bij een dergelijk moment geweest en de kat van mijn ouders heb ik toen alleen op de foto gezien. Dus ik ben benieuwd hoe ik het ga ervaren. Wil er nu nog niet te veel bij stil staan.
Wat naar dat je kat voor je neus is overleden en dan op zo’n manier. Dan ben ik ergens, op een rare manier blij, dat ik nog echt afscheid kan nemen. En ik ga morgen inderdaad nog zoveel mogelijk haar geur opsnuiven en knuffelen. Nu lig ik met haar zus te knuffelen in bed omdat zuslief wel merkt dat er wat aan de hand is. Voor het eerst slapen we niet gewoon met zijn drieën in een bed bijvoorbeeld. Een aantal jaar geleden is mijn relatie gesneuveld en sindsdien liggen ze ‘s nachts altijd bij me.
(En dan zit ik nu tv te kijken en dan hoor heel hard ‘afscheid’ door Glennis Grace nou dan gaan mijn tranen weer)