Kattentopic #2 (Deel 1)

Ik ben een beetje een one issue forummer in dit topic aan het worden, maar ik zit nog steeds in de stress. Ondanks dat ik zie dat hij eigenlijk weer zichzelf is (hooguit een stuk knuffeliger), ben ik continu op aan het letten dat het nog steeds goed met hem gaat. Gisteravond durfde ik niet te gaan slapen omdat ik elke keer als ik mijn ogen dicht deed weer dat beeld voor me zag en bang was dat het weer zou gebeuren.

Hoop dat dit gewoon moet slijten de komende dagen en dat ik dan ook weer wat vertrouwen krijg dat het goed blijft gaan.

5 likes

Tuurlijk mag dat he, daar is het topic ook voor!

1 like

Oh ik hoop met je mee - logisch dat je er zo mee in zit (en zo lief), een huisdier betekent ook gewoon veel.

1 like

Zit vandaag voor de tweede keer bij de dierenarts. Ze hebben zojuist bloed geprikt en ik wacht nu op de uitslag. Maar het ziet er niet best uit en in dat geval betekent het dat ik afscheid moet gaan nemen :sob::sob:

Godver :cry: Ik hoop op een wonder, heel veel sterkte :hearts:

1 like

:heart::heart::heart::heart:

1 like

Zo kut. Sterkte :heart:

Helaas geen wonder, het is veel erger dan gedacht. Ze heeft nu een paardenmiddel gehad zodat ik er vanavond nog mee naar huis kon nemen om afscheid te nemen en dan morgen of woensdag is gedaan. :sob: Kom net thuis en zit echt keihard te janken op de bank.

Ah nee wat ontzettend kut gewoon :pensive:
Heel veel sterkte

1 like

Veel sterkte.

1 like

Verschrikkelijk. Fijn dat je haar nog even thuis kunt hebben. Heel veel sterkte :heart:

1 like

Wat rot, heel veel sterkte

1 like

Ahhh wat verschrikkelijk, heel veel sterkte

1 like

Oh wat verdrietig zeg! Veel sterkte :heart:

Mooi dat je haar nog mee naar huis hebt kunnen nemen om wat rustiger afscheid te nemen. Al blijft het natuurlijk klote

1 like

Ach nee wat verdrietig :broken_heart: Veel sterkte.

1 like

Wat verschrikkelijk :disappointed: heel veel sterkte :heart:

1 like

Oh nee wat ontzettend naar voor jullie. Geef elkaar maar veel knuffels. Heel veel sterkte. :heart:

1 like

Ach nee, wat kut :orange_heart: Heel veel sterkte.

1 like

Arme jullie, wat verschrikkelijk. Ik zou ook helemaal ontroostbaar zijn hoor, vind ik echt niks raars aan. Knuffels :heart::heart::heart:

1 like

Ah nee, wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte :heart::heart:

1 like