Wat fijn dat ze zo hun best hadden gedaan en jij zo afscheid kon nemen. Veel sterkte!
Fijn dat je toch goed afscheid kon nemen.
Fijn dat je nog afscheid kon nemen van je geliefde katje Veel sterkte!
Ahhh zo lief!!!
Dat pootje
Echt he zo van grote broer beschermt je wel hoor
Binkie (de linker) moest vandaag naar de dierenarts voor vaccinaties en dat vond hij meeeega spannend
Het arme ding trilde helemaal dus hij had een zware middag lol
Ik houd van m’n kat hoor, maar vandaag gepoept en geplast op het logeerbed. Daarna sloot ik haar per ongeluk op in de apothekerskast. (geen zorgen schrok zelf ook heel erg, dus in 1 sec was ze er weer uit).
Bak zelf bevalt prima! Er werd wel gezegd dat er minder uitloop zou zijn door de hoge instap, maar merk dat zelf helaas niet zo.
Herkenbaar. De mijne likt nu het water op van de onderkant van een emmer die op zijn kop staat
Ik heb van die matjes voor de bak liggen en dat scheelt echt al zo veel! Is niet super mooi, maar kan nu makkelijk om de 2/3 dagen stofzuigen ipv elke dag.
Tenzij ze echt in de rui zijn, dan stofzuig ik 10 keer per dag
Ja, ik gebruik het grit van de Lidl! Uitscheppen is niet lastig, je kan de hele bovenkant omhoog zetten (zit vast met magneetjes) en tegen de muur laten steunen. Van de hoogte heb je dus niet echt last!
Welke matjes heb je? Heb ook weleens iets gehad, maar die werkten dus amper haha
Neeee bah mijn kat zit nu een vogeltje op te eten. Ik kreeg hem niet afgepakt, Gatverdamme
Dankzij @Whoopdidoo kunnen we nu Pokemon vangen! Of zoals m’n vriend zegt, We kunnen nu een sjarisard vangen.
Aahhh zo lief haha
Misschien een beetje goor daarom in spoiler haha.
Mn kitten baby heeft sinds gister diaree. Maar echt diaree. (Meurt ook als de tering god sta me bij) Volgens mij heeft ze ook een beetje gespuugd, niet echt overgeefsel maar een soort tuf zeg maar. Ze is verder wel druk en eet/drinkt gewoon. Wel miauwt ze iets meer. Zouden jullie hiervoor de dierenarts bellen?