Kattentopic #2 (Deel 1)

Wat een verschrikkelijk nieuws, kan mij niet voorstellen hoe je je voelt. Hopelijk kan je nog goed afscheid van haar nemen.

Ah wat verdrietig zeg. Heel veel sterkte!

Heel veel sterkte! Hopelijk kun je nog goed afscheid van Abbey nemen donderdag.

1 like

Veel sterkte :heart:

1 like

Oh wat verdrietig. Hopelijk kan je toch nog op een ‘goede’ manier afscheid van haar nemen. Sterkte!

1 like

Heel veel sterkte :frowning: wat vreselijk naar voor jullie.

1 like

Oh nee zo erg. Heel veel sterkte!!!

Ohnee wat verdrietig​:pensive::pensive::pensive:

Ah wat verschrikkelijk. Ze ziet uit als een lieve beauty. Wat zul je haar missen! :broken_heart:

(Goed dat je gaat afscheid nemen, trouwens. Moeilijk, maar ik geloof dat het je zal helpen.)

Heel veel sterkte. Zo verdrietig. :cry:

wat moeilijk moet dit voor je zijn… heel veel sterkte gewenst❤

Oh man wat kut :sob: Heel veel sterkte!

Dank jullie wel :heart:

1 like

Godver, wat klote :disappointed_relieved::disappointed_relieved: heel veel sterkte!

Wat verschrikkelijk!! :pensive: Heel veel sterkte.

Oneee wat een nachtmerrie. Heel veel sterkte :heart:

2 likes

@Bridgetogantry Wat ontzettend verdrietig :disappointed: :broken_heart: veel sterkte

1 like

@Bridgetogantry wat ontzettend verdrietig voor je… vreselijk om mee te maken. Heel veel liefs en sterkte :heart:

Wanneer zijn jullie begonnen met kaarsjes aansteken met jullie katten/kittens?
Mijn kittens zijn nu vijf maanden. Nu het herfstig weer is, wil ik graag weer kaarsen aan doen. Echter ben ik veel te bang dat ze zich verbranden… hoe kan ik dit het beste doen?

1 like

Vandaag afscheid genomen. Ze lag er echt heel ‘dood’ bij (goh), maar niet meer zo pluizig en zo zoals ze was. Je zag ook waar ze was aangereden. De mensen van de dierenambulance hebben wel hun best gedaan om haar zo netjes mogelijk te krijgen. Superlieve mensen.

32 likes

Fijn dat het nog kon. Sterkte.

1 like