Zwart met ritsje is nog wel het beste tot nu toe.
Vind dit geen leuk kerstcadeau
Zou je als busschauffeur (die verschillende rondes op een dag rijdt, waarbij het meestal matig druk is in de bus) liever 1 ronde een hele volle bus hebben (buiten coronatijd dan) of liever een compleet lege bus, de hele ronde lang.
Een volle bus lijkt me wel irritant maar een lege bus ja dan rijdt je letterlijk voor niks en niemand.
- Lege bus
- Hele volle bus
0 stemmers
Lijjt me heerlijk juist, een lege ronde. Volume maximaal en meebleren maar
Ja dit!! Zou ook echt balen als er dan iemand bij een halte staat onderweg en je diegene in moet laten stappen ugh zeg
Gewoon doorrijden, heerlijk. Is al zo vaak bij mij gebeurd, lijkt me zalig om die macht te hebben.
In een volle bus heb je vaak wel een passagier die in je nek hijgt
De geschiedenisboeken in alsā¦
- De eerste vrouw op de maan
- De eerste vrouwelijke president van nl
0 stemmers
- De uitvinder van een volledig afbreekbare vibrator
- De uitvinder van een tussenvorm van koffie en thee
0 stemmers
- Ontdekker van de angora-gorilla
- Ontdekker van de kortnek Giraf
0 stemmers
- Naamgever van een pindakaas tandpastamerk
- Naamgever van Botox voor in de bilpartij
0 stemmers
- Iedere week naar een live-concert van The Streamers
- Ieder week naar die ene oranje soldaatā¦
0 stemmers
Denk dat de Streamers eerder ophouden dan Soldaat van Oranje. Alhoewel tijdens de lockdown speelt die musical niet
Wat werk je liever?
- 2 avonddiensten, op beide kerstdagen
- 1 nachtdienst op oud en nieuw
0 stemmers
Kan ik tenminste nog kerstontbijten/ brunchen.
Nooit meer oud en nieuw zou ik echt de grootste zegen op aarde vinden
Alleen voor een noodgeval krijg je mij met oudjaar 's avonds de deur uit, dan maar met kerst werken. Zo heb ik het afgelopen jaren eigenlijk steeds gedaan.
Ik heb nu weer zes nachtdiensten (waaronder oud en nieuw dus), maar ik haaaat het wel, aangezien veel mensen met vuurwerk zich niet kunnen gedragen. Hopelijk maakt het verbod het iets beter, maar er wordt niet gehandhaafd, dus ja. š„²
Het kan me allebei niet interesseren
In de horeca gewerkt en beide gewerkt, helemaal prima. Het is allemaal vrij overrated.
same. kerstavond was bij ons wel leuk, aperitief bij het kampvuur en om 22u klaar zodat het personeel ook nog iets kan vieren met familie. morgen nog en dan is het weer voorbij met de festiviteiten haha