Je moet kiezen-topic #2

Bassie en Adriaan! En dan wel van die hysterische liedjes maken natuurlijk.

5 likes
  • One night stand met Thierry Baudet
  • One night stand met Martijn Koning

0 stemmers

ja nee ik weiger te kiezen hier dit is afschuwelijk

22 likes

Dat kan erger

• One Night stand met Thierry
  • One NIght stand met Willem Engel

0 stemmers

1 like

JE MOET

Gewoon puur en alleen op uiterlijk vind ik dit echt een hele makkelijke vraag

5 likes

Ik denk dat Martijn het ook eerder doorlult dan Thierry

2 likes
  • Je maakt reclame voor een dildoadventskalender Harry Potter ‘magic wand’ style en bent op social media en tv de spokesperson.
  • Je maakt reclame voor een vakantie naar ‘Afrika’. all inclusive reizen van 3000 om een week in een weeshuis de messias uit te hangen. Ook hiervoor ben je het spokesperson op tv en social media.

0 stemmers

Zou je liever 24u opgesloten zitten met mensen die

• Alleen maar opscheppen over alles
  • Alleen maar klagen over alles

0 stemmers

Zou je liever

• Elke keer van geslacht veranderen als je niest
  • Het verschil tussen baby’s en cupcakes niet zien

0 stemmers

Liever weten

• Wanneer je dood gaat
  • Hoe je dood gaat

0 stemmers

24 uur lekker klagen, klinkt als een gewone dag uit mijn leven

4 likes

Ik ben liever:

• Hersenchirurg
  • Raketwetenschapper

0 stemmers

1 like

Uhm ik wil niet haten op de mensen die hebben gestemd hoor, maar als je het verschil niet ziet tussen baby’s en cupcakes dan kan je dus zo een baby per ongeluk opeten
 lijkt me echt vet ranzig

2 likes

Mijn logica is dat ik voor de zekerheid dus gewoon nooit een cupcake zal eten. Probleem opgelost en zo lekker zijn ze toch niet :woman_shrugging:t3:

6 likes

Ik mocht na m’n bevalling een hele dag niet eens alleen rondlopen van het ziekenhuis​:joy::triumph: Champagne was ik niet mee weggekomen.

En @Bergamot ik vind het dus soms grappig om te doen alsof vrienden (die dan reageren onder een Facebookbericht) al te ver heen zijn door de chip in vaccins en dan reageren er duizenden wappies onder. En het escaleert dan en ik praat de wappies helemaal naar de mond. Het verbaast mij dan m’n vrienden mij nog steeds durven te taggen onder berichten.

Je krijgt een dochter, je noemt haar:

• Yoni
  • Fief

0 stemmers

Jij of je partner werkt fulltime en de ander blijft thuis en is een stay at home mom/dad. Wie blijft thuis achter?

• Ik
  • Partner

0 stemmers

Helaas je bent nu een single mom en moet een nieuwe baan zoeken, onderstaande 2 banen betalen goed. Wat doe je liever?

• Lijkenschouwer
  • Bouwvakker

0 stemmers

bouwvakker worden is echt m’n droom, zou willen dat ik daarvoor in de leer was. alles wat klussen en bouwen is maakt me zo blij :heart_eyes:

6 likes

Ik heb er een wat geromantiseerd beeld bij. Zo gezellig, broederlijk met je collega’s de handen uit de mouwen steken. Ik zou echt wel een jaartje bouwvakker, schilder, stukadoor, oid willen zijn.

7 likes

Zeker lijkschouw! In de praktijk ben je (in Nederland in ieder geval) niet alleen lijkschouwer, maar ben je dan werkzaam als forensisch arts waar je je naast lijkschouw bezig houdt met taken zoals arrestantenzorg en het maken van letselrapportages van ongevallen, huiselijk geweld en seksueel misbruik. Super interessant en hopelijk over een paar jaar mijn functie :biggrin:

15 likes

En lekker fluiten naar de wijffies.

Serieus, ik zou geen goede bouwvakker zijn. Dat is vragen om een ingestort stadion

1 like

mijn beeld is denk ik ook gruwelijk geromantiseerd, maar merk ook dat hoe meer praktijkkennis ik verkrijg, hoe enthousiaster ik erover word. en het zit ook wel in m’n familie dus heb t niet van een vreemde. heb vandaag zelfs opleidingen opgezocht en krijg t niet mn hoofd uit, ik geef het wat tijd maar mogelijk ga ik nog werkelijk een opleiding doen. het lijkt me zo’n verrijking voor mijzelf en een supergoeie basis voor oa decorbouwen (droombaan)

5 likes