Je moet kiezen-topic #2

Same

En dan moeten we iets van 120 goud plus nog meer zilver en brons winnen op de OS om de USA te verslaan.

Dan moeten we een veel grotere delegatie ook en kost vet veel tijd om dat allemaal bij te houden. Wk is gezelliger.

Als coach hoef je het minst te doen denk ik, behalve schreeuwen wat de spelers moeten doen, maar als scheidsrechter moet je mee rennen (ook bij basketbal trouwens?) en handboogschieten nouuuuu, de kans dat ik ĂŒberhaupt iets raak is echt 0,0.

2 likes

Warme groet :nauseated_face:

Edit: in dezelfde categorie: “muzikale groet”

Sportieve groet :wave:t2:

2 likes

Ik werk in een bedrijf waar ze als speerpunt hebben dat ze een “lief ziekenhuis” zijn. In onze vaste handtekening staat daarom:
Met lieve groet.

:face_vomiting:

1 like

Nee even serieus, een ziekenhuis sluit hun berichten af met “met lieve groet”?! :flushed:

Ja haha. Ik heb het eruit gehaald en aangepast. Gelukkig wel alleen in de interne mail wisseling. Maar ik voel ook niks liefs voor mijn collega’s hoor.

1 like

Ja warme groet is toch net zoiets als een wc bril die nog warm is van je voorganger

17 likes

Met mooi weer krijg ik ook vaak “zomerse groet”, alsof iedereen in de tuin ligt te chillen en nog even snel een mailtje stuurt.

2 likes
  • Je moet ieder uur minstens drie keer het woord ‘mits’ verkeerd gebruiken, mits je voor deze keuze kiest.
  • Je moet ieder uur minstens een keer een rondje draaien.

0 stemmers

• je vervoegt altijd sterke werkwoorden als zwakke werkwoorden (en andersom) zowel schriftelijk als mondeling
  • Je praat altijd in meervoudsvorm over jezelf maar schriftelijk wel in het enkelvoud.

0 stemmers

1 like

Zo praat ik wel lekker minder over mezelf :cowboy_hat_face:

Je bent in ieder geval niet egoĂŻstisch ja.

Joh weet ik veel wat zwakke werkwoorden zijn

4 likes

Werkwoorden die in de verleden tijd +de(n)/te(n) krijgen.

Zou ik knipte dan ik kniep worden

2 likes

Ik kreeg vandaag ‘rollende groet’ van een bedrijf dat skatelessen geeft. Moest het drie keer lezen voordat ik het snapte :sweat_smile:

17 likes
  • Partner is erg minimalistisch, huis moet vrijwel leeg zijn en je mag nooit iets kopen wat onnodig zou zijn en dat is dus bijna alles
  • Partner is een beetje een hoarder, huis staat vol met prul en je mag niks weggooien

0 stemmers

Het liefst heb ik geen rommel om me heen, en dus een minimalistisch huis.
Maar als dat betekent dat ik echt nooit een boek, baktijdschrift of bolletje haakgaren zou kunnen kopen (want: niet per sé nodig) kies ik voor een hoarder.

2 likes

Wie is het minst grappig/meest kut?

• Soundos
  • Sara Kroos

0 stemmers

Als er op hbo’s en uni’s veel aandacht besteed zou worden aan influencer markering met de do’s en don’ts. En je zou bij don’ts worden opgenomen, waarmee zou je dan de boeken ingaan?

• Geld ophalen voor een weeshuis in ‘Afrika’ en later erachter komen wat voor verschrikkelijke business erachter schuilt. Hier een spijtfilmpje over maken.
  • Je bent het gezicht voor een nieuwe KitKat versie en er later achterkomen dat dit concern veel verkeerde dingen doet en hierover een spijtfilmpje maken
  • besties zijn met een bn’er of bv’er, ook als die persoon erg negatief in het nieuws, voor die persoon opkomen en later daar spijt van hebben en ook een filmpje van maken. Maar dit doe je pas als die persoon veroordeeld is.

0 stemmers

1 like