Same
En dan moeten we iets van 120 goud plus nog meer zilver en brons winnen op de OS om de USA te verslaan.
Dan moeten we een veel grotere delegatie ook en kost vet veel tijd om dat allemaal bij te houden. Wk is gezelliger.
Same
En dan moeten we iets van 120 goud plus nog meer zilver en brons winnen op de OS om de USA te verslaan.
Dan moeten we een veel grotere delegatie ook en kost vet veel tijd om dat allemaal bij te houden. Wk is gezelliger.
Als coach hoef je het minst te doen denk ik, behalve schreeuwen wat de spelers moeten doen, maar als scheidsrechter moet je mee rennen (ook bij basketbal trouwens?) en handboogschieten nouuuuu, de kans dat ik ĂŒberhaupt iets raak is echt 0,0.
Warme groet
Edit: in dezelfde categorie: âmuzikale groetâ
Sportieve groet
Ik werk in een bedrijf waar ze als speerpunt hebben dat ze een âlief ziekenhuisâ zijn. In onze vaste handtekening staat daarom:
Met lieve groet.
Nee even serieus, een ziekenhuis sluit hun berichten af met âmet lieve groetâ?!
Ja haha. Ik heb het eruit gehaald en aangepast. Gelukkig wel alleen in de interne mail wisseling. Maar ik voel ook niks liefs voor mijn collegaâs hoor.
Ja warme groet is toch net zoiets als een wc bril die nog warm is van je voorganger
Met mooi weer krijg ik ook vaak âzomerse groetâ, alsof iedereen in de tuin ligt te chillen en nog even snel een mailtje stuurt.
0 stemmers
0 stemmers
Zo praat ik wel lekker minder over mezelf
Je bent in ieder geval niet egoĂŻstisch ja.
Joh weet ik veel wat zwakke werkwoorden zijn
Werkwoorden die in de verleden tijd +de(n)/te(n) krijgen.
Zou ik knipte dan ik kniep worden
Ik kreeg vandaag ârollende groetâ van een bedrijf dat skatelessen geeft. Moest het drie keer lezen voordat ik het snapte
0 stemmers
Het liefst heb ik geen rommel om me heen, en dus een minimalistisch huis.
Maar als dat betekent dat ik echt nooit een boek, baktijdschrift of bolletje haakgaren zou kunnen kopen (want: niet per sé nodig) kies ik voor een hoarder.
Wie is het minst grappig/meest kut?
0 stemmers
Als er op hboâs en uniâs veel aandacht besteed zou worden aan influencer markering met de doâs en donâts. En je zou bij donâts worden opgenomen, waarmee zou je dan de boeken ingaan?
0 stemmers