Oh nee, wat lelijk… Maak het stuk.
Je moet kiezen…
- Nooit meer internet
- Nooit meer op vakantie
0 stemmers
Ja omdat het ‘rustiger’ staat en dit is dan nog een beetje budget opgelost (je kan ook wel deurtjes kopen maar dat wordt best prijzig) maar ugh
Per ongeluk slopen met iets scherps en dan voorstellen om maar een nieuwe kast te kopen
Dan ga ik wel op reis
Ik zei al misschien trek ik ze wel “perongeluk” naar beneden - want ik kan ze wel omhoog doen als hij is werken en ik gewoon thuis ben dus dat scheelt nog een klein beetje - maar hij zei al van nou dan haal ik toch gewoon nieuwe?
Ik dacht dat je die foto laatst postte gewoon van “kijk eens hoe lelijk dit is, welke vinden jullie het lelijkst”, maar het was een oprechte vraag voor in je eigen huis. Sterkte
Zonder internet kun je praktisch niet functioneren in deze maatschappij
- Iedereen vergeet jou
- Jij vergeet iedereen
0 stemmers
Met vergeten bedoel ik herinneren
En kan wel opnieuw worden opgebouwd
Ohneee ook nog die kartonnen gordijntjes van ikea!! Maar staat jullie tv er nou ook achter?
Ja… Dus als we tv willen kijken moet ie omhoog en daarnaast staat nog een kast die nu hetzelfde heeft. M’n vriend gaat zo werken en kan niet wachten die dingen weer omhoog te doen haha
Omg. Maar is dit niet jouw huis dan? Want hier komt echt niks in huis als de ander het er niet mee eens is (qua inrichting enzo)
Nou niet per se, het is het huis van mijn vriend en ik ben een paar maanden geleden wel hier ingetrokken. Als we gaan verhuizen (zijn we wel een beetje naar aan het kijken) dan gaat 't wel weg dus dat scheelt haha
- Je ben verplicht om Rachel Hazes iedere zaterdag voor een jaar lang uit te nodigen voor het avondeten voor minstens 3 uur per keer. Jij neemt altijd de kosten op je. Ben je op vakantie moet je haar dus ook alleen voor die zaterdagen laten invliegen. Jij betaalt en je moet al die tijd ook met haar in gesprek gaan.
- Yvonne Coldeweijer (Youtube) maakt een 20 afleveringen durende Youtube-documentaire over jouw leven. Ze bespreekt alles extreem uitgebreid, waaronder het seksleven van je met jouw exen, jouw functioneren bij je oude werk, details van de bevalling met je ouders. Echt alles wordt gedeeld en gedramatiseerd in afleveringen van 30 minuten per keer.
0 stemmers
- Met Rachel naar Soldaat van Oranje en tijdens de pauze alles bespreken
- Met Yvonne een Lord of The Rings film in de bios kijken en tijdens de pauze alles bespreken
0 stemmers
Wat een heerlijke dillema’s, moest er echt even goed over nadenken!
Pluis als bijnaam
Je hebt een zakelijk afspraak met iemand (pre corona) en komt aan bij de receptie, ze geeft aan dat de persoon even een bezoekje brengt aan het toilet en je zo komt halen.
De persoon komt aan en je geeft hem/haar een hand. Wat heb je liever :
- Zijn/haar hand is nat/vochtig
- Zijn/haar hand is kurkdroog
0 stemmers
- Ik kies optie 1 want dan zijn de handen iig gewassen, ookal voelt het smerig aan
- Ik kies voor optie 2, hopelijk zijn ze gewoon goed droog gemaakt. De kans is er echter wel dat ze helemaal niet gewassen zijn
- Anders
0 stemmers
Excuus voor mijn rare poll zo s’nachts nu ik niet kan slapen.
Ik maak dus mijn handen in zo een situatie altijd heel droog (papiertje tussen mijn vingers halen enzo), want niks is viezer dan natte of bezwete handen (ok overdreven, maar niet heel prettig). Dus wil niet dat iemand anders mij vies vindt. Dus hoop dat anderen ook zo denken.
Wat lijkt je leuker om mee te maken? Allebei niet haalbaar maar ok
- Nederlands elftal wereldkampioen (mannen)
- Nederland #1 op de Olympische Spelen met de meeste medailles
- Ik ben Belg
- Boeit me allebei niet joh
0 stemmers