Ja hè, dat was voor mij ook het selling point van dit huis Goed punt inderdaad over nog extra stoelen bijschuiven, daar had ik nog helemaal niet over nagedacht. Ik neigde al naar optie 1 dus ik denk dat dat hem wordt! De meeste poll-stemmers zijn het ermee eens zo te zien. Nu moet ik alleen geduld hebben, want de bank met de hoek links is wel op voorraad, maar die met rechts niet
Wat dacht je van een bank met een hocker, zodat je voor beide posities kan kiezen? Ik vind die keuze voor een hoek altijd zo beperkend?
Kan je niet voor een losse hocker gaan of een bank waarbij het mogelijk is om de hoek te switchen? Dan kan je het altijd nog veranderen wanneer je daar zin in hebt.
Twee zielen, een gedachte!
Haha @TanteBetje en @loviedovie jullie zitten helemaal op één lijn! Ik heb met een hocker het idee dat je dan niet lekker in de hoek kunt liggen/hangen omdat dat gaat schuiven, maar misschien valt dat wel mee? Ik vind het wel een slim idee, snap niet waarom ik daar nog niet aan gedacht had! Ik ga eens kijken of ik iets in mijn smaak kan vinden.
Misschien kun je met een koppelstuk de hocker aan de bank zetten en die er makkelijk af halen als je deze verplaatst. En gewoon proberen in de winkel. Soms heb je ook wel modulaire banken die hierin voorzien, maar die zijn vaak vrij groot.
Ik heb zelf een losse hocker bij m’n bank en dat schuiven valt wel mee. Ik wil zelf nog een klik systeem eronder maken waardoor ik hem ook echt ‘vast’ kan zetten maar sommige sets hebben dit uit zichzelf al.
Weet iemand waar ze zo’n soort beige module bank hebben? Wij zoeken zoiets. En vind ze van beauhome heel mooi, maar die zijn allemaal 4000/5000 euro en dat vind ik teveel van t goeie
Ik zocht ook zo’n bank en heb die nergens goedkoper (en naar mijn zin) gevonden helaas. Uiteindelijk gezwicht voor een toonzaalmodel waardoor hij ‘‘maar’’ 4.000 kostte ipv bijna 5.000. Wel heeeel blij mee. Wist ook helemaal niet dat banken zo duur zijn, ik dacht dat het me voor 3.000 wel ging lukken, not
Wij hebben nu deze van Haco, maar na 4 jaar zijn als kussen gescheurd en doorgezakt en echt verschrikkelijke kwaliteit. De bank valt letterlijk uit elkaar.
Toen 1300 euro voor betaald (alsnog veel geld) maar nu voelt het dus heel dubbel om iets soortgelijks voor 4000+ te kopen, als we ook net aan kinderen beginnen die waars alles volsmeren spugen en met de voetjes erop gaan. (Zelf wil ik ook gewoon kunnen eten op de bank enzo) dus ik weet t ff niet allemaal
Hoe de kussens er nu allemaal uit zien, de stof vergaat en scheurt gewoon…? (Uiteraard geen garantie meer)
Lederen bank een optie?
Banktip voor mensen met kinderwens: neem de nockeby van ikea. Wát een fantastische bank vind ik dat. Hoezen kunnen zo hopla in de was als er weer eens overheen gespuugd is. Nu na 4 jaar ziet die van ons er nog prima uit.
Ohh wat zonde!
Ik heb een vergelijkbaar model van Ikea in deze kleur. Het is de vimle serie en hiervan kun je de bekleding wassen of opnieuw kopen als je de vlekken er niet uit krijgt. Je kunt de bank zelf samenstellen op de website.
Volgens mij gaat de nockeby eruit!
Ik wou een nieuwe hoes kopen, maar veel zijn er niet meer te krijgen.
Zonde, ook zonder kinderwens is het een heerlijk bankie, hij slaapt ook echt fijn!
Snap ik! Mijn zetel is wel leder, niet stof. Mijn vader heeft ook zo’n lederen zetel en die gaat al bijna 15 jaar mee, nog niet doorgezakt of gescheurd oid (en wij eten er soms ook in). Dus dan voelde het voor mij minder eng om zo’n bedrag uit te geven, maar blijft alsnog tering duur
Misschien weten jullie het nog (met de zoekfunctie kom ik hrt nog niet tegen) maar er was een forummer die ovet tegels zelf een soort kant en klare beton cire oid had gezet in de badkamer. Was heel mooi geworden en ben benieuwd naar dat spul. (Om over onze mega lelijke mozaiek van de vorige bewoners heen te doen)
Yessss! Dank je wel!!