Niet met een bank, wel met een fauteuil waar we heel blij mee zijn. Ik weet trouwens niet of Homestock zelf ook een merk is. Veel van wat zij verkopen heeft een ander label zoals bijvoorbeeld Dykk. Zou dus ook even op de ervaringen met het eventuele merk van de bank zoeken.
Weet iemand nog vergelijkbare (eikenhout kleur) nachtkastjes aan dit? Deze hierboven is helaas maar 50cm hoog en ik ben bang dat dat naast mijn nieuwe boxspring te laag gaat zijn.
Deze ook gezien bij Home24, maar levertijd weer 5 weken. Ik wil mijn slaapkamer af hebben.
Inderdaad eventueel dit gebruiken, toevallig hebben we dit gisteren gebruikt om iets groots op te vullen in de keuken (de thermostaat hing daar en hebben we verplaatst, maar er zat een diep gat achter)
Dit was na de tweede laag, het moet nog wat opgeschuurd worden, maar het werkt top.
Ik ben op zoek naar een bakje waar we de sleutels in kunnen doen. Geen sleutelkastje, maar een bakje (bij voorkeur met deksel) wat we in de hal op een bijzettafeltje kunnen zetten. Heeft er toevallig iemand tips hiervoor?
Heeft iemand ervaring met een goedkope topper? Ik heb deze slaapbank https://www.made.com/nl/ppc/haru-kleine-slaapbank-pijnboomgroen-fluweel?utm_content=nl-shopping&madelp=gshopping&gclid=CjwKCAjwo4mIBhBsEiwAKgzXOJhQJmphtvr4jyzDQNiyzRuw3iLzp-sQvYY8ONvnyv9Rn1dHkBQ8_RoCagoQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds maar de bank is vrij hard, dus ik wil graag een topper voor er bovenop. Het liefste een die je kan opvouwen en makkelijk kan opbergen.
Ben vet blij met m’n meest recente kringloopvondst, een schattig vitrinekastje Ik ga ‘m nog lakken, buitenkant sowieso ral 9016 maar ik twijfel nog over de binnenkant. Wat zouden jullie doen? Er komen boeken, mappen en wat mandjes met spullen in te staan.
- Ook wit, ral 9016
- Heel zacht babyblauw
- Een lichte grijsgroene kleur
- Warm geel
0 stemmers
@Dubio voor zoiets zou ik denk ik ook allereerst wat kringlopen bezoeken, daar is vast wel een leuk blikje/doosje/mandje te vinden.
Ze hebben toch overal leuke bakjes?
@crazyplantlady Ben je al in hun winkel geweest? Ik was er vandaag en vond het echt top! We hebben de Theodore loveseat in de kleur Lavendel gekocht, echt zo veel zin in. Hij komt helaas pas met Kerst… werden ook super goed geholpen daar en je kunt alles dus goed bekijken met heel veel stofstalen enzo.
Ja! Dit was een foto van hun winkel Daar ook alle stofstalen idd kunnen zien, maar dat waren er zoooveel dat we een beetje overwhelmed waren haha.
En wat leuk! Ja die levertijden zijn wel lang he, wel goed om te bedenken dat je het niet meteen binnen hebt
Hewft iemand ervaring met behangen op een glad gestuucte muur, en hoe de muur er na het verwijderen van het behang aan toe is? Ik heb leuk behang gezien voor de kinderkamers, maar mijn man is bang dat na het evt weer verwijderen de muren te lelijk zijn om weer te schilderen. De muren zijn nu dus glad gestuuct.
Ik vind deze post meer thuis horen in het topic succesfull adulting horen.
Ik zie de bovenste foto niet maar ik heb zelf deze: Kastje Bardi Naturel | Kwantum
Is wel met zwarte poten.
Geen ervaring maar om deze reden hebben wij het in het vorige huis inderdaad niet gedaan. In dit huis hebben we boven niet gestuct dus juist behangen omdat het stucwerk niet super netjes meer was. Ik ben wel benieuwd naar ervaringen, behang ben je soms toch ineens zat en dan wil je niet met een lelijke muur overblijven die strak gestuct was.
In ons huis zat al behang op de muren en dat hebben wij er af gehaald, maar de ondergrond was heel zacht en poreus en nu zie je wel veel deukjes in de muur. Daar zijn er dus stukjes muur met het behang meegekomen. Ik weet dus niet wat voor ondergrond het was, maar ik zou er wel mee oppassen.
Ligt denk ik aan het type behang. Ik heb in onze slaapkamer een vliesbehang op pas gestuckte muur waarvan in na veel ergernis na een jaar een baan gecorrigeerd heb (de laatste baan was wat scheef). Kreeg hem er in zijn geheel zonder schade af de muur zag er ook niet viezig/plakkerig uit. Maar weet niet of dat voor al het behang geldt. Dit was ook best stevig spul.
Heeft iemand nog leuke ideeën voor een kapstok met plankje/schoenenrek. Mijn vriend had deze gevonden op Made, maar met een levertijd van 16 weken . Het meeste wat ik vind heeft een te landelijke stijl of heel duur (€150 is toch wel de max)
Ik wil een bank met een chaise longue bestellen maar ik kom er niet uit of ik hem links of rechts zal doen. Hopelijk kunnen jullie me helpen met de knoop doorhakken
Even een Paint-creatie gemaakt om het te visualiseren haha. Dat blauwe is allemaal raam. Het stukje daarbuiten is mijn balkon. Het gele is de bank. Links is de slaapkamer, de deur daarvan gaat naar binnen open, dus dat zit niet in de weg.
Optie 1: de chaise rechts
Optie 2: de chaise links
Ik vind het allebei wel wat hebben, bij optie 1 kan ik lekker bij het raam in het hoekje zitten (en het uitzicht is heel fijn, ik kijk uit op een bos) maar met optie 2 is het wat meer echt een afgeschermd hoekje ten opzichte van de rest van de woonkamer. In het echt neemt de bank trouwens niet zoveel plek in, dus er is sowieso nog genoeg ruimte om er omheen te lopen.
- Optie 1
- Optie 2
0 stemmers
Jazeker! Met de nieuwere en duurdere kwaliteit non-woven behang kan het best. Wij hebben het in ons oude huis verwijderd (en zelf behangen) met maar 1 hoekje schade toen ik niet wist hoe het moest (learning curve) maar dat is makkelijk te herstellen.
Je moet wel behang en behanglijm hebben waarbij je alleen de muur nat hoeft te maken met lijm + non-woven behang. En een goede tactiek hebben om het eraf te halen, compleet doorweken met warm water en vochtig houden was mijn uiteindelijke tactiek en ik trok het er zo in banen vanaf zonder moeite.
Ik zou optie 1 kiezen omdat dat wat ruimtelijker blijft denk ik (de ruimte lijkt niet heel groot?) én omdat je daar nog eens een stoel kan bijschuiven als je bezoek hebt of je zithoek wilt uitbreiden.
Wat een droom trouwens, uitzicht op een bos