Interieurtopic #3

Eijerkamp weet dit vast :stuck_out_tongue:

8 likes

https://www.eijerkamp.nl/norr11-mammoth-fauteuil-e00013904.html

Deze, toch?

1 like

€3000 :dizzy_face:

2 likes

Queeee?? Oke de foefs zijn rijk. Hoe kan iemand denken dat zij het arme gezin zouden zijn in steenrijk straatarm

1 like

Deze hebben ze gekregen toch? Of is dat geen spondeal?

3 likes

Oh geen idee, wel een mooi geschenk dan zeg. Zou ook wel zo’n stoel willen!

2 likes

Ik denk dat de foefs hetzelfde hebben gehad als wat je kon winnen met de prijsvraag.
Ter waarde van €2.500 incl afstijlen.

Ze zijn toch niet gek om een stoel van €3000 cadeau te doen?

Ik denk dat alle aandacht die eijer.kamp gehad heeft echt wel meer kost dan €2500 (als je de campagne dus bij ze zou inkopen). Ik denk dat ze dus veel meer (alles wat je ziet) hebben gekregen.

Edit: daarbij is €3000 de verkoopprijs en dus niet de inkoopprijs. Het kost eijer.kamp dus veel minder om dit weg te geven.

8 likes

Ik ben echt verbaasd door een paar van de (naïeve in mijn ogen) reacties hier. Geschenk? Cadeau? Het is een marketingdeal. Zij betalen voor deze spullen in ruil voor content op hun social media, dit is zichtbaarheid voor het merk voor duizenden mensen. Dit zijn geen dure cadeautjes.

20 likes

Dit, feit dat we het hier hebben over de stoel en er ook al ergens een berichtje was met: weet iemand welke stoel dit is. Geeft al aan dat het werkt. Als er ook maar een tiental mensen bij een winkel als eijerkamp komen winkelen is het zo weer terug.

Moet wel zeggen dat dit huis er nu al beter uit ziet dan de bunker.

1 like

Beetje late reactie, maar mijn ouders hebben een losse hocker bij hun bank. Die is vrij zwaar en blijft gewoon staan als je er je benen op legt, zonder dat je hem vast hoeft te klikken! Als je inmiddels niet al wat heb gevonden zou ik die optie dus zeker overwegen.

Ongerelateerd, maar ik vind dit twee hele leuke kanalen om interieur inspiratie en tips op te doen! Ook heel budgetvriendelijk.

https://youtube.com/c/LoneFoxHome

https://youtube.com/c/DIYwithKB

1 like

Beste eijerkamp

Ik wil ook wel graag een nieuwe bank en plaats daarvoor graag wat foto’s op mijn insta!!
Ik heb een heel leuk huis :grimacing:

6 likes

Misschien kan je deze kopen en dan combineren met een zwarte roede van 19 mm? Die kan je overal wel vinden en dan krijg je ongeveer wat je op de foto laat zien!

1 like

Mijn badkamer dilemma, al sinds we dit huis 7 jaar geleden kochten, is deze ver-schrikkelijk lelijke muur. Al die stukjes hebben ook een andere dikte, waardoor ik denk ik toch niet dat beton cire spul er over heen kan smeren. Ofja ik las dat je eerste alle oneffeheden moet opvullen en dat is een onmogelijke opgave. Wat zouden jullie doen met deze achtelijke muur?

Eerlijk gezegd: alles eraf tikken en opnieuw betegelen, of iemand vragen om dat te doen eigenlijk… en dan kan diegene ook beoordelen of er iets overheen kan ofzo :grimacing:

5 likes

Ik vind het wel vet! Al snap ik wel dat je het wil veranderen als je er al een tijd tegenaan hebt gekeken.

Opnieuw of Overheen tegelen een optie?

2 likes

@Lort @Quinn eroverheen tegelen kan helaas niet, vergeten te zeggen. Dit is waarschijnlijk al over 2 lagen tegels gedaan gezien hoe dicht dit op het kozijn zit.

Vrees dat het idd eraf halen wordt en hopen dat we er niet nog een ramp onder aan treffen :frowning: mijn man ziet overigens geen probleem in deze muur, die vindt het wel mooi

Je kunt eventueel nog kijken naar tegelverf, dan heeft alles dezelfde kleur en dat oogt vast ook een stuk rustiger. Ik zou dan gaan voor een kleur dichtbij de kleur van de voeg.

2 likes

Haha wauw wat een statement!

1 like

Dat je dit al 7 jaar heb laten zitten :joy: heftiggggg

13 likes