Ik gebruik m voor alles, gehakt te braden… te roeren.
Pannenkoeken om te draaien.
Geschikt voor alles.
Ik gebruik m voor alles, gehakt te braden… te roeren.
Pannenkoeken om te draaien.
Geschikt voor alles.
Die spatel? Gewoon koken omdat ie zo plat en stevig is kom je wel makkelijk onder alles in de pan
In Öland is er de mogelijk tot actief bewegen voor de kiddo’s!
Weet dat Zwolle toen is begonnen met het concept.
Wij hebben nog altijd Småland.
Kijk ik zo voor je ben even m’n rondje aan het lopen (voorraadcheck) en kijk ik.
Edit: uit het assortiment, geen centrale voorraad meer tm mei.
Weet niet of daarna de SOLBANA weer terugkomt.
Ai, thanks!
Nog niet in het systeem! Veel Belgen die hier komen, vragen er heeeeuul vaak naar idd.
Waarom zijn die stomme theedozen er nog steeds niet
(
ja he! Ik zit er al weken op te azen, heb er zelfs al een plekje voor gemaakt :’)
Omdat er een productieprobleem is, sowieso nog tm 8 maart.
nooooooooooo
Is er met meerdere dingen een productieprobleem? Was van de week in de IKEA en toevallig was zowat alles van mijn lijstje uitverkocht haha baalde zo erg, maar eigen schuld hoor dat ik niet van te voren gekeken had maar had ik nog nooit eerder gehad. Zie online dat het ook best even duurt voor dingen weer terugkomen.
Kan echt niet wachten tot ik ga verhuizen en we samen een inbouw billy boekenkast(en) willen gaan maken.
Nee niet bij alles ook veel leveringsproblemen! de distributiecentra hebben 3 weken stil gelegen tijdens de feestdagen. Iets CAO technisch in Zweden hahahaha en ja dan ook nog de containers die van het schip zijn gevallen.
Helpt niet mee! Maar het is wel weer op gang aan het komen
Had laatst ook een klant, 15/20 producten niet leverbaar, ja sta je dan…
Meul is zeker de leukste van de bingo.
Ik zoek al een tijdje de SAXBORGA opbergdoos met spiegeldeksel (echt superleuk) om te gebruiken voor make-up/sieraden, vandaag ook nog gekeken in Utrecht maar hij is er steeds maar niet
Vanaf begin februari weer!
Ohhh super dank!