IKEA topic

Joa ook op de app! :grin:

Maar die hele set is zoooo populair, 2x ALEX, LINNMON blad, stoel met LUDDE vacht, NISSEDAL spiegel en MUSIK lampen.

Geloof dat veel beautybloggers het ook zo hebben, want zijn allemaal van die puber meisjes die het opeens willen.

3 likes

Oh ik word helemaal blij van jouw enthousiasme. Of tenminste, het lijkt alsof je vol passie over je beroep praat! Ik ga maar binnenkort ook even langs de ikea.

1 like

Hart voor de zaak hoor! ook al zeik ik altijd hahaha.

Maar vind het ontzettend leuk om bezig te zijn met meubels etc etc etc.
En natuurlijk ook wat er allemaal achter de schermen gebeurd.

3 likes

Heb je een terugkeergarantie?

Ruilen? Dat is 1 jaar.
Verder hangt het af welk product het is.

Nee, ik bedoel mocht je eventueel weer terugkomen na ne wereldreis. Zou je er dan zo weer aan de slag kunnen?

Oooooh op die fiets! Ja zeker, wil ik ergens anders aan de slag ter wereld is het ook geen probleem.

Eenmaal binnen bij IKEA zit je best wel gebakken.

1 like

Woaaah thanks @Oprah voor het noemen van t PLATSA systeem. Wij hebben schuine daken en de kast voor de baby hebben we zelf gemaakt, maar ze heeft teveel kleren en er zitten geen deurtjes voor dus ik vind het mega lelijk nu. Ik denk dat we dit gaan kopen met roedes en lades. (gevalletje; shut up and take my money)

2 likes

nieuwe badmat handdoeken (zijn goed!) of douchegordijn
servies of messen als je dat nodig hebt
kussenhoezen of dekbedspul
een mooi schoenenrek
mooie posters

1 like

koop nooit de thermosfles/beker van ikea -.-

1 like

Wat is er mis mee?
Kan hier een Q melding van maken, als de problemen vaker voorkomen.

Of ben je gewoon niet tevreden.

Je moet hem elke keer schoonmaken, omdat het drinken in alle hoeken en gaten zal vast gaan zitten. Je kan niet even afspoelen en klaar. Er zitten 6 delen in die je moet afwassen, twee ringen die je exact goed moet plaatsen elke keer. Als je een van de ringen niet perfect plaats lekt hij. Ingewikkeld en moeilijk af te wassen, oja, en het belangrijkste: blijft totaal niet warm. Na een uur alweer lauw. (eftersork reisbeker)

Helaas heb ik er 2 gekocht haha

Ik ga morgen eens kijken, of ik iets kan vinden! kom ik op terug.
Het probleem is super vaak dat klanten het NIET melden als er iets NIET oké is.

Zo kan IKEA ook niet de kwaliteit verbeteren.

Er wordt namelijk een Q (Quality) melding gemaakt als er iets scheelt aan een product.

1 like

Omg ja de knoflookpers :heart_eyes:
En de platte spatel vind ik zelf ook super fijn

5 likes

Ok ben benieuwd!
Denk dat het de moeite niet waard is voor de meesten voor een paar euro terug te gaan naar de ikea of een klacht te maken.

1 like

@Oprah

Mijn ouders hebben de ikea kinderstoel (Antilop), maar het kliksysteem bij een van de poten is kapot (eruit gevallen). Zijn die systemen/ poten los te krijgen? Eventueel bij de klantenservice?

Edit: nevermind, heb het al gevonden :redface:

Jup klantenservice! We verkopen ze alleen in sets van 4 namelijk.
Maar gewoon even naar de klantenservice gaan.

1 like

Oké thanks!

Waar gebruik je deze voor?

Ja, dat is echt de beste ooit!

Wel de goedkope, ze hebben ook nog een duurdere variant, maar die van 3 euro is echt perfect!

Deze dus:

image

12 likes