IKEA topic

Hier durf ik niet echt een antwoord op te geven, matras is erg persoonlijk haha.

1 like

Ahaaa er was dus wel een topic. Die had ik even gemist. Ik ga nu alles teruglezen

Hahaha @Oprah, Thanks voor de tip voor t krukje. Ik heb de allerlelijkste Leenbakker-variant van dit trapje thuis:

Weet iemand hoe ik er achter kan komen wat er voor bedrag op de cadeaupassen uit de Ikea adventkalender staat? Kun je dit bij de kassa vragen of bij de klantenservice?

1 like

Oh balen zeg! Ja, ik denk dat ik maar gewoon iets er mee ga afrekenen. Ik zal ook wel maar 5 euro hebben haha

@Dancingqueen
Wanneer ga je? Ik kan het dinsdag voor je checken.
Moet je me alleen even het hele nummer sturen, of PM me een foto van de achterkant.

Hoogste wat ik heb gezien was €10

Heb jij eigenlijk ooit iets teruggehoord of commentaar gehad over iets dat je hier hebt gepost? Ik vroeg me dat af omdat je hier niet anoniem zit en het toch vaak ter sprake komt en je niet per de positief bent. Ben je daar nooit bang voor?

Neuh nooit! maar goed samen met mij is nog 80% van het personeel negatief.
Sinds de oprichter is gaan hemelen, draait het alleen nog maar om bezuinigen, bezuinigen, bezuinigen.
Nieuws dat banen verdwijnen moeten we op nieuwssites lezen :woman_shrugging:t3:

En ik ben binnenkort toch uit dienst hahaha.
Maar ondanks alles heb ik hart voor de zaak hoor :yellow_heart::blue_heart:

1 like

Was je in 045?
Ik snap mensen ook niet, we zijn 7 dagen in de week open waarvan er 6 tot 21u… en wanneer komen ze allemaal op zondag om 18u lijkt wel.

Scharnieren verkopen we voor pax / besta / keukens altijd los, dus waarschijnlijk was ze nieuw.

1 like

Oh lief, maar ik heb het net aan een medewerker gevraagd toen ik er was. Na mij kwamen nog 3 mensen het vragen en ik geloof niet dat ze daar heel blij mee was. Het was ook echt ontzettend druk.

Op beide kaarten staat €5,-
Heb ook nog 2 andere cadeaubonnen liggen dus kan voor €50,- gaan inslaan! Hoopte eigenlijk op een hoog bedrag zodat ik een pax kast kon gaan kopen haha maar helaas.

1 like

Nee moeten ze echt iets op verzinnen! Voor ons is het niet chill, want kost enorm veel tijd en voor de klant ook niet want die moet wachten.

En dan heb je ook nog klanten die met 15 pasjes aan komen zetten…

Heerlen dus? Ik werk daar haha.
Kom in het vervolg maar naar mij.
:raising_hand_woman:t3:‍♀

Ik ben van alle afdelingen thuis idd! :sunglasses:

Ik vind dit motief zo mooi, maar dan moet ik donkere meubels nemen en ik wil witte meubels :disappointed:

2 likes

Boordevol info idd! Het is zelfs zo erg dat ik precies weet waar sommige artikelen liggen… een vrouw vroeg me iets en ik zei automatisch; stelling 34 vak 10.
Met zo’n gezicht van wtf zeg ik nu :open_mouth:

3 likes

Ik ken iemand die bij IKEA werkt of werkte en hij noemde het het Zweeds strafkamp haha

11 likes

ikea is wel echt mijn lievelingswinkel, roep hier thuis ikea en het huis is leeeeg. dus ja ik heb ikea wel gesponsord zeg maar.

2 likes

HAHAHA! Ik lach iets TE hard.

1 like

Dit is mijn lievelings van de ikea :drooling_face:
En de billy’s die mijn boeken bewaren. En bijna al mijn plantjes.

Heb best wel wat ikea, maar mijn huis zou niet leeg zijn zonder. Wel zouden al mijn boeken en kleren op de grond liggen, en van beide heb ik nogal veel, dus het zou wel een teringbende worden.

2 likes

Wat is het? Lijkt een eierkoek met mayo ei en kaviaar? :thinking: Altijd op zoek naar nieuwe lekkere dingen.

1 like