IKEA topic

Jazeker! Goede kwaliteit. Het ligt inmiddels al 3 jaar en nergens plekken dat het slecht wordt oid.
Had ook onderzoek gedaan naar die klassificering met laminaat en daar kwam deze goed in uit.
Vond het ook makkelijk km te leggen.

1 like

Hebben wij ook, vind dag de foto van @Nox goed laat zien hoever eruit ziet. Wij hebben het heel recent gelegd en nog wat in huis. Mocht je in gld wonen kan je een plank ophalen hier!

Wat aardig! Is een beetje uit de richting alleen. :grinning_face_with_smiling_eyes:
We hebben hetzelfde laminaat besteld, ben benieuwd!

1 like

Wij hebben er net vandaag een besteld maar gaan hm zelf zetten

1 like

Ik heb er wel 1 besteld maar hij wordt pas over 2 weken gemonteerd dus kan nog niet vertellen hoe dat precies bevalt! Tot nu toe wel tevreden, heb een afspraak gehad bij de Ikea om een ontwerp te maken en er is iemand geweest om alles in te meten. Door de voorraad problemen wel lang moeten wachten tot ik het eindelijk echt kon bestellen, maar ik had gelukkig geen haast.

1 like

Oh en goed om te weten: op stenen werkbladen zit een bestelstop tot februari ivm nieuwe leverancier (wij hebben dus besteld met noodblad) en levering kon hier in een week als we zouden willen. Aantal dingen niet op voorraad maar geen grote, structurele dingen. Het is dus niet meer zo erg als het was met dingen niet op voorraad hebben.
Als we geen stenen blad hadden gekozen hadden we al op 3 jan onze keuken kunnen hebben!

2 likes