IKEA topic

Ik wil het zwarte brimnes bed maar het is alleen in duiven en barendrecht… en niet voor bezorgen. Ik kijk elke dag op mp en ga over een maand al verhuizen. Echt kut :frowning:

1 like

Is het inmiddels gelukt? Bij mij was het zo gepiept volgens mij. Heb je het rooster toevallig omgedraaid? Volgens mij steekt hij als je hem vastgeschroefd hebt enkel naar boven en komt hij niet achter de plank uit.

Zo rot idd. Wij kunnen alles bestellen en ophalen, maar de ikea waar alles dus is, heeft geen tijden meer beschikbaar…

Ugh, zaterdag waren de weckpotten nog niet op voorraad en nu zijn er 96 op voorraad, maar niet online te bestellen. :unamused:

1 like

Heeft iemand verstand van lampjes? Ik heb in mijn keuken onder een kastje nog spotjes type G zitten (halogeen, Max 10W) en die hebben de geest gegeven. Ik zie online alleen maar led-spotjes en niet echt meer met typenummers. Weet iemand heel misschien wat ik moet hebben?

Staat er ook nog een cijfer achter de G? Als je op de website bij led-lichtbronnen kijkt zie je verschillende halogeenlampjes staan. Ik vond dit plaatje nog, misschien kun je dan makkelijker eentje vinden die erop lijkt.

Ik denk dat je deze nodig hebt vanwege het lage aantal lumen:

2 likes

Ja er staan wel cijfers op maar niets wat correspondeert… krijg het lampje er zelf niet uit, vraag me af of ik ook niet de hele module moet vervangen (zijn twee spotjes en een dikke stekker). Maar dat gaat dan niet meer want het zit verweven in het kastje.
Zal van de week even vragen of mijn vriend het uit elkaar krijgt, ik ben niet zo’n held met elektriciteit

Heel erg bedankt voor het uitzoeken!

1 like

We werken met een zekerheidsvoorraad, dat betekent dat je geen click&collect kunt doen op artikelen waarvan er minder dan 20 in het schap liggen. Dat is in de normale situatie, als er klanten in de winkel lopen, de garantie dat we de order voor de klant kunnen reserveren. Ik had gisteren een online planafspraak met een klant en dat was hetzelfde geval, had 12 lades in het magazijn liggen waarvan de klant er 4 nodig had. Ik kan ze dus niet boeken en de klant kan nu de winkel niet in. Wij lopen dus ook tegen die beperkingen in het logistieke systeem aan… hoop dat ze die zekerheidsvoorraad tijdelijk gaan verlagen/eraf halen.

@Johan we zijn nog aan het opschalen! Bij onze vestiging gaan we naar 1000 slots per dag dus houd de website in de gaten.

5 likes

ooh daarom kon ik bij brimnes hoofdbord geen click en collect doen, daar waren er nog 8 van!

1 like

Wij komen net tijdens het monteren van onze meubels erachter dat diverse planken beschadigd zijn (stukjes lak er af, vanwege donkere kleur is het hout nu zichtbaar). We zijn toch door gegaan omdat het puur esthetisch is en urgentie is hoog. Heeft het nog zin om een klacht in te dienen?

Hello! Heeft iemand hier ervaring met een complete keuken van Ikea bestellen en laten monteren? :grinning::grinning:

Begrijpelijk hoor! Ze waren gisteren ineens weer op voorraad dus ik heb heel snel besteld en we kunnen ze morgen al ophalen :slight_smile:

1 like

Ja, we kijken in principe elke dag, maar volgens mij moet je ook nog snel zijn omdat iedereen dat doet. Hoop dat (jij/jullie) het personeel ook nog een beetje kan ademen tussendoor. :sweat_smile:

1 like

Haha ja het is gekkenhuis, hele winkel is verbouwd voor click & collect. Zet wel 25000 stappen per dag op het moment, die bestellingen komen natuurlijk niet vanzelf bij de klant :crazy_face:

@Nefertiti top dat het gelukt is!!

13 likes

Gelukt! Morgen onze kledingkast ophalen!

1 like

Mehh, een product dat ik wil is wel op voorraad in Haarlem, maar omdat het een winkel only product is, kan ik het niet in m’n winkelmandje doen en dus niet ophalen. Is dit nog ergens mee op te lossen?

Ik heb precies hetzelfde. Ben heel benieuwd of er iets mogelijk is. :sob:

Heeft er iemand toevallig IKEA-laminaat van de serie GOLV (eiken of licht eiken)? Ik zou graag foto’s willen zien van hoe het eruit ziet als het gelegd is. Ik kan helaas geen staaltjes uit de winkel mee krijgen en de productfoto’s zeggen ook niet alles.

Dit is dacht ik de lichte variant. Foto is vrij donker, maarja dat komt door het weer.

3 likes

Dankjewel! Dit is denk ik de lichtere variant inderdaad. Ben je er tevreden mee?