maar roedes kun je nou net heel makkelijk zelf maken. ik heb even gekeken maar die pax roedes zijn ook gewoon roedes.
Je koopt twee van deze dingetjes en een ronde lat: KASTROEHOUDERKUNSTOF 2 STUKS - O&O IJzerwaren en klaar ben je.
het heet een kastroedesteun
Van welk filiaal wil je het weten? Bij mijn filiaal komen ze de komende 4 weken niet binnen. Zit verder geen leveringsprobleem op en niet uit het assortiment dus weet niet wat de reden is dat ze er niet zijn.
Breda.
Weet iemand hier hoe groot de leveringsproblemen/vertraging is bij de keukens? Wij willen eigenlijk per februari een nieuwe keuken bestellen (witte mat voxtorp uit mijn hoofd) maar ik vraag me even af of dat realistisch is . Hebben volgende week afspraak hoor, maar even alvast voor verwachtingenā¦ apparatuur hoeven we niet!
Wow even een positief bericht, ik moest een werkblad + pax kasten bestellen en die heb ik zojuist besteld en worden vanavond al geleverd!
Dat had ik toch echt niet verwacht dat het zo snel zou gaan.
Heeft iemand ervaring met een koelkast inbouwen? We komen er echt niet uit met de handleiding. Als we de plank die we bovenin in de kast moeten plaatsen met het rastertje dan lijkt die tegen de achterkant aan te komen waardoor die plank er niet inpastā¦
Ik weet niet of je intussen al wat hebt, maar mijn vriend had deze (FRIHETEN 3-zitsslaapbank, Skiftebo donkergrijs - IKEA) en die zat en sliep prima. Hij heeft er dagelijks opgeslapen voor een paar jaar en ik paar keer week en ben geen Ć©Ć©n keer met rugpijn wakker geworden, dat is voor mij echt een goed teken. En je kan hem makkelijk uit -en inklappen, ook een voordeel.
Meteen ook zelf een vraag. Ik ben op zoek naar de pokal glazen van 150 ml, ik zie deze alleen niet op de site. Zijn deze uit het assortiment gehaald?
ik heb witte kuipstoelen van Ikea, de Torvid.
laatst stond mijn vriend op en hoorden we een harde kraak, was ineens de hele zitting gebarsten.
de stoelen zijn amper twee jaar oud dus had Ikea gemaild, krijg ik dit als reactie:
-verwijderd door moderator-
wij zijn tot de conclusie gekomenā¦ ?
uhm wtf? wij gebruiken de stoelen inderdaad dagelijks maar dat lijkt me normaal en verder hebben we er geen onjuiste dingen mee gedaan of stoten of vallen.
ben hier echt gepikeerd over
Precies die reactie heb ik ook gekregen toen na 2x (!) op mān balkon zitten er al allemaal deukjes/kuiltjes van mān stoeltjes in mān nieuwe vlonder zaten (en dat zijn van die lichte draadstoeltjes en ben zelf ook geen 600lbs tlc type, dus dat kon 't probleem niet zijn) en daar een klacht plus duidelijke fotoās over gestuurd had.
Was echt pissed, maar ze hebben gewoon nooit meer gereageerd erna (en was in een periode dat je er telefonisch steeds maar niet doorheen kwam en Ɣls 't dan lukte je ze weer naar de mail verwezen).
Ook pissed omdat ik in die mail dus bovenstaande dingen genoemd had en ze 't dan alsnog over stoten, vallen, lomp gebruik hadden, maar is dus blijkbaar een standaard tekst
Ik zou hier sowieso een hele klantenservice oorlog van maken, maar ik ben heel petty. Maar eetkamerstoelen kom op man achterlijke IKEA, toch logisch dat je daar dagelijks op zit?!
Nou, ik zou terugmailen dat dagelijks gebruik is waar die stoelen voor gemaakt horen te zijn en dat de wettelijke garantie geldt voor zolang je mag verwachten dat zoān product meegaat, dus dat je als ze geen oplossing bieden naar de geschillencommissie stapt.
Ik dacht eeeiiindelijk (okƩ na anderhalve week) mijn PAX compleet te kunnen maken, zijn er maar drie laatjes op voorraad online. Ik heb er 9 nodig.
Sterkteā¦ wij hadden dit vorig jaar, telkens 1 plank gehaald op den duur. Echt, voor die rot kast een keer compleet wasā¦ en mp in de gate houden, daar hebben we toen ook nog 2 lades gescoord
Ja haha ik heb wel verhalen gelezen inderdaad. Anderhalve week viel nog mee!
Er staat ook dat er hier drie op voorraad zijn maar ik kan niet click&collect daarop doen (had ik zaterdag ook al met wat anders, toen hebben we het nog kunnen halen maar ja ).
Voorraad klopt niet altijd. Er zouden geen Besta ophangsystemen zijn, vist mijn vader er willekeurig twee uit het schap in het magazijn waar er gewoon meerdere lagen. Helaas kun je nu niet meer zelf checken idd
Heb je een plaatje van de handleiding waar je nu bent? Ik heb het gedaan, maar kan me niet zo goed voorstellen waar je nu vastloopt.
Daar bij mn vinger haha. Die plank bovenin moet in het 38e gaatje. Maar omdat dat roostertje op de plank moet krijg ik de plank niet volledig erin?
Hij is dan te diep bedoel je? Kan het zijn dat je twee planken hebt en 1 dieper is dan de ander?
Ik kan me niet goed herinneren dat ik hiermee problemen heb gehad, maar in het algemeen vond ik het hele keuken in elkaar zetten wel geavanceerd ikeaāen, niet zo klip en klaar als een besta ofzo. Ik zou anders gewoon het stuk dat je overhebt er aan de achterkant afzagen als je er niet uit komt, maar dat is vast niet zoals Ikea het bedoeld had
Ja geen ideeā¦ ik ga nog wat proberen haha.
Nou ik vond de keuken dus wel best makkelijk behalve hier snap ik dus niks van want meestal is alles wel 1 2 3 klik en klaar