Ja we willen het niet echt als bank gebruiken, meer als logeerbed die dan niet de hele tijd in de weg staat. Eventueel kan het tweede matras naar zolder als we het toch ooit wel willen. Maar het werkt dus wel naast elkaar? Dat is fijn in ieder geval.
Het voelt soms echt alsof ik dit topic vol spam maar ik weet op veel vragen het antwoord omdat ik op de slaapkamer afdeling werk. Hoop dat het niet betweterig overkomt haha
Maar voor een bedbank kun je elk gewenst matras kopen, al zou ik altijd voor een foam matras gaan zoals de Malvik omdat deze net wat dikker is dan de Asvang of de Malfors, maar wel dun genoeg is om eventueel op elkaar te leggen in het hoofdbed. Sinds kort hebben we de Vannareid, dat is een nieuw pocketvering matras speciaal voor een bedbank maar ik vind die voor volwassenen aan de dunne kant, die is echt bedoeld voor kinderen. Ik zou er geen Hovag of ander pocketvering matras in leggen aangezien dit teveel âbodyâ is voor het bed. De Malvik is echt prima voor volwassenen, zijn genoeg mensen die er dagelijks op slapen.
Ook twee 60-ers die al veel lichamelijke problemen en overgewicht hebben?
En als je een matras weg laat, maakt dat nog uit?
Andere oplossingen voor tweepersoonsbedden die niet permanent 1.60x2.00 in gebruik nemen zijn ook welkom trouwens, het gaat niet per se om het bank-aspect.
Ja met overgewicht is het inderdaad een ander verhaal, helemaal omdat de stevig van de Malvik dan waarschijnlijk niet stevig genoeg zal zijn. Instapmodel pocketvering Hovag is 24 cm dik, dat is het minimale voor een pocketvering matras. Als je dat 2e matras ergens kwijt kunt is dat wel de betere keuze, uiteraard dan wel voor stevig gaan.
Qua bedden vind ik de Utaker echt ideaal, alleen daar zit een leveringsprobleem op dus dat is super balen. Verder is de Flekke wel iets meer geschikt om een dikker matras op te leggen omdat er niet een hele ombouw omheen zit. Dat vind ik persoonlijk een nadeel om als volwassene in de Hemnes te liggen, als je wat langer bent lig je opgesloten in het hoofdbed De Brimnes heeft ook een iets opstaande rand. Misschien kun je iets met deze tips!
Ik heb zeker wat aan je tips.
Ik overweeg de Brimnes inderdaad, omdat het wel fijn is als je aan twee kanten eruit kunt. Dan heb je een nog iets opstaande rand (ook met hoog matras), maar dan hoef je alleen daarover te klimmen en niet over een ander persoon haha. De Flekke is ook handig maar niet op voorraad bij ons, ga over anderhalve week nog eens kijken.
Bedankt! Ik ga zeker even naar je matrastips kijken.
Bedweterig
Weet iemand (ik heb zo het idee dat jij het weet @Stofdoek haha) of en wanneer het UTĂ KER stapelbare bed in de winkels komt? Heb bedacht dat dit de perfecte oplossing is voor in de kinderslaapkamer met logeerpartijtjes en nu wil ik het NU
Haha dat kan ik je zo vertellen, er zit een productie probleem op met Asian Pacific kenmerk, als dat er bij staat kun je eigenlijk ervan uit gaan dat het voorlopig (dan heb ik het over het komende jaar) niet op voorraad komt. Die AP goederen zitten in zeecontainers in de haven van LA en dat gaat nog maaaanden duren voordat ze ĂŒberhaupt bij die container kunnen en dan moet het nog verdeeld worden over de rest van de wereld (allemaal door dat ene schip in het Suez-kanaal toenâŠ). Echt zonde want het is echt een top product. Enige optie en dat is absoluut geen garantie, vragen in de winkel naar het showmodel. Alleen aangezien we bijna geen vervanging hebben voor die plek en we geen lege plek in de showroom willen is dat ook een long shot.
Ik wist dat jij het antwoord zou hebben, thanks! Alleen was dit natuurlijk niet waar ik op hoopte haha
En dan heb ik er ook nog eens twee nodig
Om te beginnen maar eens vragen naar het showmodel, ga toevallig morgen naar Ikea Delft.
Nogmaals dank!
weet iemand of dit soort grijze kussens ook los te koop zijn. Kan het niet vinden op de website dus zal waarschijnlijk niet. Of zoiets ergens anders gezien: opknoopbare dikke kussens?
Door de tekst die erbij staat, ga ik ervan uit dat ze bij het bed zitten. Helaas. Ik kon ze ook niet los vinden.
Verdomt, wil echt iets stevigs aan het hoofdeinde en heb ook zoân structuur maar dan met metaal. @Ikea, als je mee lurkt, los verkopen, gaan als warme broodjes
Ik denk wel dat het kan! Je kan ook een onderdeel van een bank los kopen of 1 kussen los. Als het in een apart pakket zit, kan dat volgens mij wel!
Hoe kan je dat precies zien om welke producten het gaat? Ik wacht al een tijdje op Grimo schuifdeuren voor de pax kast maar ze zijn nooit op voorraad en heb echt hoop om die begin april wel te kunnen kopenâŠâŠ
Dat kunnen alleen medewerkers zien helaas. Maar de Grimo schuifdeuren zijn ook zoân AP geval. Wij hebben ze van de showroom kast afgehaald van de week omdat ze voor een langere periode niet verwacht wordenâŠ
Oh wat jammer! Dan blijft onze pax voorlopig deur loos helaas.