Ah zo! Moet je dan ver? En als je het netjes terugbrengt, lijkt het mij toch geen probleem? Als het maar geen zwervend karretje ergens wordt.
Nee het is te lopen en ik vind het zonde om daarvoor verzendkosten te betalen of een busje te huren.
Vaak staan er van die paaltjes waar je met een karretje niet doorheen kunt.
Nou, in Amsterdam en Haarlem kun je tot de auto met die karretjes. Als een auto er kan rijden, dan ook zo’n karretje.
Ik zou het eigenlijk gewoon vragen aan een medewerker, de kans is groot dat ze het geen probleem vinden als je het netjes vraagt en terugbrengt, maar als je het gewoon meeneemt lijkt het wel alsof je zo’n kar steelt, zij weten niet dat je dichtbij woont en hem terugbrengt.
Ik heb dat ooit gevraagd in Haarlem en se vonden het een gekke vraag maar het mocht wel.
Ik heb het een keer gedaan en zou het echt afraden! Trilt echt extreem op de stoep
Heeft iemand de Kungshamn zetel? Hoe is die? Ik heb eentje tweedehand gevonden maar zou hem niet in het echt eens kunnen bekijken alvorens te kopen, dus zou graag zoveel mogelijk info op voorhand vinden!
Ben je tevreden van je lönset lattenbodem? Ik twijfel tussen die of de leirsund, wil echt geen gekraak en gepiep
Leirsund adviseren wij alleen bij mensen met overgewicht, die wat extra ondersteuning nodig hebben. De Lönset is eigenlijk de meest gangbare en zal niet piepen of kraken zolang je hem goed gemonteerd hebt.
Helemaal tevreden, nergens last van nee!
weet er toevallig iemand of er binnenkort gordijnen in de aanbieding komen?
Wij hebben 'm ook. Twee van 90cm naast elkaar liggen in een 1.80 bed. In eerste instantie hoorden we 'm wel maar nadat we de schroeven nog een keer heel goed hebben gecontroleerd en aangedraaid nooit meer iets gehoord. (Wij zijn allebei niet heel zwaar en liggen regelmatig op 1 plek ipv verspreid over het bed)
Wij hebben ook de lönset en zijn er heel tevreden over. Geen gepiep of gekraak.
weet niet of je er nog wat aan hebt maar je kunt ook een bakfiets ergens lenen? bij de kringloop, cargoroo of wel meer plekken volgens mij! In groningen heeft de ikea ook een eigen huurbakfiets!
Ja ik heb dit afgelopen weekend gedaan met een Hemnes die voor €15 euro van marktplaats heb gekocht. Ik heb de kast eerst licht opgeschuurd met 180 schuurpapier. Daarna nog eens eens met 240. En qua verf heb ik 1 dunne laag grondlak gebruikt en 2 lagen kleur. Hij ziet er weer als nieuw uit!
In dit filmpje vind je een aantal handige tips.
Binnenkort zijn hier een paar honderd nieuwe starterswoningen beschikbaar en ik ben alvast vooruit aan het denken of ik de overstap wil maken. Nou is het een twee kamerappartement en dacht ik een slaapbank in de woonkamer is dan wel handig want dan heb je automatisch een logeerbed. Heeft iemand ervaring met welke slaapbanken van de ikea goed zijn en ook goed blijven? Ik wil namelijk hem het liefst kopen of afhalen via marktplaats en dan er gewoon een eigen kleur hoes voor kopen bij bemz bijvoorbeeld maar dan is het wel belangrijk dat die goed zit en ligt ook na een paar jaar gebruik.
Ik heb zelf de gewone Vimle tweezits bank en die vind ik echt super chill zitten! Deze is sinds dit jaar ook verkrijgbaar met een slaapbankmodule eronder. Het handige aan deze bank is, is dat je slaapt op een matras wat je in het bed klapt. Dit is ook een matras wat in de matras studio op bedden verkocht wordt als gewoon matras, dus geen B-keuze. Ik zou nooit een slaapbank kopen waarbij je op de zitkussens van de bank ligt, aangezien dat een stuk minder comfort biedt. Qua levensduur zou ik het niet weten want heb zelf de slaapbank niet.
De slaapbankmodule is er alleen met 2-zits toch? Komt die binnenkort ook bij de 3-zits?
Grapje hij is er ook in 3-zits maar moet dan alleen even verder kijken dan bems voor een andere hoes.
Over slaapbanken gesproken, heeft iemand de Brimnes of Hemnes slaapbank met twee normale matrassen van 80 centimeter? Ik ben benieuwd of dat een beetje werkt. Ik wil mijn schoonouders namelijk niet een maand op matrasjes van een paar centimeter laten slapen haha.
Ik had als student een Brimnes met twee vrij dikke Ikea matrassen en als die matrassen op elkaar lagen (dus in de eenpersoonsstand) was het een vrij instabiele toren haha. Uiteindelijk schoof ik het matras er altijd maar achter tegen de muur. Ik vond het dus niet zo goed werken maar dat hangt misschien ook van het type matras af.
Edit: maar als tweepersoonsbed werkte het wel goed! Sliep echt prima.