Enzo Knol
Dit moet ik echt hebben. Iemand enig idee wat een goed merk is?
Ok die van mij is binnen en ik ben echt heeeeeel blij met haar. Super gezogen en gedweild net.
Ik heb een Xiaomi.
Welke?
S50
Reviews klinken inderdaad ook goed. Heb jij ook last van strepen bij dweilen? Ervaringen schijnen daarover verdeeld te zijn, mogelijk vanwege verschillende vloersoorten/reinigingsmiddelen.
Nee! En hier ligt een antraciete tegelvloer dus ultieme test denk ik haha.
Volgens mij heb ik ooit een keer op het forum gelezen over een speciaal sportkledingwasmiddel (van de wibra?) wat super goed zweetgeur uit je kleding haalt. Mijn werkkleding stinkt zo erg. Weet iemand welke dat was?
Zelf gebruik ik de sportwasmiddel van de Lidl! Doe werkt echt heel goed. Is alleen niet altijd in het assortiment volgens mij.
Wat ook helpt, mits het zweetgeur is, is de kleding voor ongeveer zes uur/hele nacht in een emmer met een flinke scheut azijn te laten weken, uitknijpen en wassen. Vooral bij synthetische stoffen vind ik dat een uitkomst.
Dankje! Zou best kunnen dat die van de Lidl degene is wat ik me kan herinneren. Azijn moet ik nog proberen… Gooi het wel eens in de wasmachine maar volgens mij werkt dat niet en ik heb het idee dat ik nu naar azijn begin te ruiken
Echt even in een emmer goed een nacht laten inwerken en dan normaal wassen, dan ruikt het niet meer en ook niet naar azijn. Gebruik dat echt voor alles, ook gele vlekken in witte shirts gaan er helemaal mee uit. Soms wel herhalen.
Ik ga het morgen meteen uitproberen!
Pure schoonmaakazijn trouwens of gemengd in water?
Haha nou ja dan is het kiezen hè, zweterig ruilen of zurig naar azijn
Maare je ruikt het echt niet hoor! Ik geloofde dat eerst ook niet. En als je het in de wasmachine doet, dan werkt het meer als wasverzachter.
Geen idee hoe @puntzak dat doet, maar ik doe echt een flinke scheut gewone azijn in een emmer aangevuld met lauwwarm water. Net zoveel dat de kleding onder staat.
Omdat ik nu tijd over heb, ben ik alle klusjes die ik al lang voor me uitstel aan het doen. Zo ook het kastje van oma schilderen
Maaaar. Er zitten messing handvatten aan de lades. Na anderhalf uur poetsen met brasso begint de moed me een beetje in de schoenen te zakken, want het zwart uit de hoekjes krijg ik er echt niet uit. Heeft iemand tips? Ik begreep zout met azijn, maar is schoonmaak azijn ook okay?
Volgens mij helpt cola ook!
Dat heb ik natuurlijk precies niet in huis!
Iets anders met prik? Volgens mij heb ik laatst een filmpje gezien dat ze het met sprite oid deden, door de bubbels werkt het ook.
ik ben bang dat ik alleen dode tonic voor in de gin-tonic heb. maar kunnen het wel meenemen als we weer op boodschappen expeditie gaan. Thnx voor het meedenken!
Ik ben bang dat je het niet voor elkaar gaat krijgen omdat het eruit ziet alsof het oud gemaakt is ipv echt oud geworden is