Heb echt iedere centimeter van het schoonmaak vak afgezocht maar bij mijn action hebben ze hem helaas niet. Balen!
Ikea heeft hem ook. Althans jaar geleden nog wel.
Heeft iemand weleens een matrashoes gewassen? Ik kan die van mij eraf ritsen en het lijkt me wel lekker fris, maar ik weet niet of het ooit weer droog wordt en of het een heel gedoe is om hem weer om mijn matras heen te krijgen. En op hoeveel graden was je zoiets?
Ik heb het 1 keer gedaan, gewassen op 30 graden en toen buiten gehangen, maar heb er 3 dagen over gedaan om m er weer om te krijgen. Echt een hel was dat haha. Zou het nu alleen nog doen als er écht iets heel vies in zit.
Ooooh oke laat maar zitten dan haha, thanks
Mijn moeder heeft die van mij eerder ooit gewassen op 30 graden. Dat ding was mega erg gekrompen en ik had uiteindelijk een matras van 1.80 omdat de hoes veel te strak was.
Heeft iemand hier een robotstofzuiger met dweilfunctie? Ik word echt helemaal gillend gestoord van onze donkere vloer met al die kinderen en 2 katten. Er is gewoon niet tegenop te zuigen en dweilen.
Ik wilde al gaan sparen voor een robotstofzuiger maar mijn kat is doodsbang voor stofzuigen dus dat is denk ook niet helemaal de oplossing
Google glasschraper kookplaat, je kan 'm in best veel winkels krijgen. Zelfs bij de gamma
Een collega van mij heeft er eentje van Vileda (toevallig hadden we het er laatst over, haha) en zij vindt het heel handig met haar hond.
Ik heb eentje (een oude, gebruik 'em tegenwoordig niet zo vaak meer) maar mijn katten waren daar veel minder bang van dan een gewone. Mijn ene kat vond het helemaal niet spannend en ging er ook gewoon voor liggen en schopte dan tegen de bumper als 'ie te dichtbij kwam, mijn andere ging wel gewoon op de vloer in dezelfde ruimte liggen maar was wel altijd alert (en voor een gewone stofzuiger verstopt zij zich).
Mijn katten vinden de robot veel minder eng dan de gewone stofzuiger! Ze gaan alsnog wel hoog liggen als ie aan staat, maar bij de gewone stofzuiger verstoppen ze zich echt onder de bank.
Mijn katten zijn er ook niet bang voor, en voor de gewone wel. Zelfs als de robot tegen hun mandje botst kijken ze niet op of om, terwijl ze met de gewone stofzuiger in de gordijnen hangen of onder de bank schieten.
Wel jammer dat mijn kind bang is voor de robotstofzuiger, dus welke ik ook gebruik, er is altijd wel iemand bang.
ja doe ik best wel vaak maar ik heb ook een simpele van de ikea, na een dagje is ie meestal droog, wel op een heel zacht programma.
Ik zou even checken of het echt mag. Ik had een matras van Ikea met een rits erin, dus ik dacht dat dat wel moest kunnen toen er een blikje cola overheen was gegaan, maar ik kreeg hem met geen mogelijkheid meer terug, en de Ikea zei toen dat die rits alleen voor in de fabriek was, en dat in de handleiding ook zou staan dat je hem er niet af mocht halen.
Oke ik ben een beetje een poetsvrouwtje aan het worden. Nu wil ik graag mooie microvezel doeken. Alleen zijn er zo veel verschillende en ik wil wel goede kwaliteit. Iemand tips?
Ligt volgens mij ook aan hetgeen je wilt schoonmaken? De microvezeldoekjes die ik heb hebben allemaal een ander doel en dus andere structuur etc. Of is dat een strategie van fabrikanten?
Nee dat klopt. Speciaal voor glas etc. Maar welk merk gebruik je?
Geen idee. Ik koop ze zo’n beetje allemaal bij de Action. Op de verpakking staat aangegeven waar ze voor zijn en ik ben erg tevreden over die doekjes. Zorg er wel voor dat ik ze zonder wasverzachter was, alhoewel ik niet weet of dat echt verschil maakt