Ik heb een Dirt Devil Blade 2 DD778-1 - 2-in-1 Steelstofzuiger, die was destijds €120 bij Bol maar is nu opeens €200
Ben er echt super blij mee! Hij is beter dan mijn gewone stofzuiger en ik kan er mijn bank gewoon mee stofzuigen, erg fijn met katten. Mijn kleed is ook nog nooit zo schoon geweest, ik wist niet eens dat er zoveel stof/haar in zat toen ik 'em voor het eerst ging stofzuigen
Mocht je deze nog ergens goedkoper dan bij Bol vinden, dan zou ik 'em zeker aanraden.
Oh enne met turbostand gaat de batterij wel snel, die gebruik ik voor het kleed en de bank, voor de rest gebruik ik de + stand, hoewel sommige laminaat delen ook wel op standaard stand kan. Dan kan hij denk ik langer mee. Maar nu doe ik gewoon mijn huis in ~45 min en daarna direct opladen.
Ook makkelijk schoon te maken. Enige nadeel t.o.v. mijn gewone stofzuiger is dat de trap stofzuigen langer lijkt te duren, ik denk omdat ik daar een opzetstuk voor moet gebruiken en de opening daardoor kleiner is… gebruik nu vaak zo’n handswiffer en dan stof ik alles af en dan stofzuig ik alleen de vloer De trap heeft geen bekleding ofzo.